Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det var snällt Thure, men i ärlighetens namn så gissade jag fel på en mil fågelvägen, och till och med fel fjärd/vik. Även om jag hittade rätt vindkraftverk.
Slänger in en ny bild så här innan semestern.
Många har nog passerat detta (med lite fantasi) djurliknande träd. Var hittar vi det?
Slänger in en ny bild så här innan semestern.
Många har nog passerat detta (med lite fantasi) djurliknande träd. Var hittar vi det?
Bilagor
Kan det vara utmed Bylsjöslingan?
Thure
Nu blev det rätt. Elefant-trädet är mycket riktigt på Bylsjöslingan, bara cirka 150 meter innan den når fram till Sörmlandsleden en kilometer innan Tyresta By. Det går dock inte att se trädet från Sörmlandsleden på grund av terrängen.
Om inte söder om GA torg så finns Haga och Norra Djurgårdsstan i Norr och Djurgården i Öster. Karlberg och Pampas i Väster. Var kan du ha tagit din cykel? Har tittat på kartor och Streetview men får ingen riktig känsla för var du är. Framför allt får jag inte ihop det med husen på din andra bild.
Men du brukar vara frikostig med kluriga ledtrådar efter en gissning så jag gissar på Djurgården. Om inte annat så för att det borde vara trevligt att cykla där.
Men du brukar vara frikostig med kluriga ledtrådar efter en gissning så jag gissar på Djurgården. Om inte annat så för att det borde vara trevligt att cykla där.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg