Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ovanligt
bekväm eldplats. Jag gissar att det är vid någon vandringsled.
När jag tittar på din profil hittar jag en lite äldre bild denna som är från Tyresta nationalpark. http://www.utsidan.se/albums/viewpic.htm?ID=65813&set=lp
Kan det vara där?
Thure
bekväm eldplats. Jag gissar att det är vid någon vandringsled.
När jag tittar på din profil hittar jag en lite äldre bild denna som är från Tyresta nationalpark. http://www.utsidan.se/albums/viewpic.htm?ID=65813&set=lp
Kan det vara där?
Thure
Klurar vidare
och tittar på de tidigare bilderna i serien från Tyresta nationalpark. Bild 2 har jag för mig att du visat i den här gissningstråden och att den är från Årsjön. Första bilden i serien tycker jag påminner starkt om rastplatsen vid Årsjön.
Kan det vara så att bilden från i måndags också är från Årsjön, men då förstår jag inte ledtråden med att det knappt är en sjö.
Thure
och tittar på de tidigare bilderna i serien från Tyresta nationalpark. Bild 2 har jag för mig att du visat i den här gissningstråden och att den är från Årsjön. Första bilden i serien tycker jag påminner starkt om rastplatsen vid Årsjön.
Kan det vara så att bilden från i måndags också är från Årsjön, men då förstår jag inte ledtråden med att det knappt är en sjö.
Thure
Det går ju en vandringsled/stig förbi sjön men inte Sörmlandsleden om du tänker på den. Bilden du länkade till är tagen vid vindskyddet längst ner vid Årsjön och bilden jag la upp togs utanför nationalparken.
edit: Helt rätt om bilderna i albummet Tyresta nationalpark som du länkade till men bilden i fråga är tagen på en annat plats.
Denna bilden är tagen ca 1 km NV om sjön.
lycka till
edit: Helt rätt om bilderna i albummet Tyresta nationalpark som du länkade till men bilden i fråga är tagen på en annat plats.
Denna bilden är tagen ca 1 km NV om sjön.
lycka till
Bilagor
Senast ändrad:
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg