Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min gissning är Isbladskärret och att bilden är tagen från sydost på en båt med Lidingö i bakgrunden. Mycket surfande på fågelsidor för att knäcka den där...
Tidigare kajakbild kanske va lite väl svår utan bra riktmärken. Kan väl säga att den är positionerad strax norr om länsgränsen i en Gräsligt fin skärgård.
Tidigare kajakbild kanske va lite väl svår utan bra riktmärken. Kan väl säga att den är positionerad strax norr om länsgränsen i en Gräsligt fin skärgård.
Senast ändrad:
Isbladskärret är korrekt.
Bidlen tagen från Viking Lines Åbofärja från söder. Blockhusudden på södra Djurgården till höger.
Angående Anders bild borde det vara Gräsöskärgården dvs utsidan av Gräsö som är mycket fin för kajakpaddling. Gått om grund och stenar avskräcker de flesta andra båtar.
Exakt var i Gräsöskärgården vet jag inte men gissar på i närheten av Digelskäret?
Thure
Bidlen tagen från Viking Lines Åbofärja från söder. Blockhusudden på södra Djurgården till höger.
Angående Anders bild borde det vara Gräsöskärgården dvs utsidan av Gräsö som är mycket fin för kajakpaddling. Gått om grund och stenar avskräcker de flesta andra båtar.
Exakt var i Gräsöskärgården vet jag inte men gissar på i närheten av Digelskäret?
Thure
Bra gissning på svår bild!
Bilden är tagen sydost om Gräsö på Stackskäret. Fina paddelvatten där uppe.
Skall försöka skaka fram lite mer bilder. Kul sysselsättning det här!
Anders
Bilden är tagen sydost om Gräsö på Stackskäret. Fina paddelvatten där uppe.
Skall försöka skaka fram lite mer bilder. Kul sysselsättning det här!
Anders
Roligt! verkar vara lite klurig
Aha, jag misstänkte det redan på förra bilden, men nu är jag mer säker;
du befinner dig i en Skim!
Just det, med kursen 110 grader (och på väg mot tunnelbanan)..........
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg