Gianr NRS 1 synpunkter

Vad tycker ni som kör Giant NRS 1 om era hojar ?

Framförallt hur fungerar dämpningen på tekniska/stökiga stigar under trampning och bromsning, är den aktiv då (bak dämparen alltså).

/Anders

NRS:en funkar mycket bra i skogen + inget gung på landsväg. OBS dock att det är en XC-hoj så det är inte rätt hoj för höga hopp. Gör en sökning i forumet på happymtb.org så får du mer info.

\Fredrik

Är du Intresserad av Giant NRS 1 ?

För i så fall så kan jag fixa en årets modell lite billigare än vad den kostar ny här i sverige, Jag köpte nyligen en NRS 3 från en kontakt i Taiwan. Om du är Intresserad så hör av dig till chpt_howdy@hotmail.com MVH Michael

Giant NRS 1…trevligt!

Hej...
Man behöver inte vara anställd hos
”T-mobile”
för att använda en Giant cykel…..
Giant NRS 1 ligger i ”min”
inköpslista till nästa säsong…..

Fixa en ”Giant”cykel 2.50 billigare låter trevligt…

Jag skriver för skivandet skull…
Tobias ”Biaz” Jonsson

Till biaz (Tobias Jonsson

Jag förstog inte riktigt de med T-mobil men de e ovisentligt för mig. Är du intreserad ? Så kan jag kolla upp priser frakt och allt ?MVH Mike

NRS1

Jag har en NRS team 03:a och den tycker jag fungerar grymt, den är faktist riktigt skön att klättra med och rötter funkar bra. Jag blir mycket mindre trött i kroppen av "skaket" än med min gamla cykel (Klein Attituide Race) som iofs var en grym cykel. Jag trodde att det skulle flexa mer när man kör på platt mark, men det fungerar bra...

04 finns ju ramen i kolfiber (min har bara kolfiber i styrstam, vevarmar, styre, och barends) så små vibrationer kommer att dämpas ännu bättre:)

Jag skulle därimot utrusta den med låsbar framdämpare om jag skulle uppgradera något, jag har en Magura Quake

Re: Till biaz (Tobias Jonsson

Giant NRS; sa:
Jag förstog inte riktigt de med T-mobil men de e ovisentligt för mig. Är du intreserad ? Så kan jag kolla upp priser frakt och allt ?MVH Mike

Till Michael Blomqvist…..

Hej Michael Blomqvist…..

Bara en ”prolog” fråga…
Kan du ”Fixa” fram ett bra pris på en Giant AC 2004??
Den skulle pass mig bättre…..
Ungefär 2.50 eller vad vet jag….?

Med en större ”prolog” hälsning från
Tobias ”Biaz” Jonsson

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg