Har nu Geocashat ett år och funderar på att byta ut den gammla trotjänaren (Magellan meridian platinum, oftast exakt men saktfärdig).
Tittat lite på Garmins olika Gpser samt Magellan Triton serien, men blir inte klok på vad jag skall välja, vill inte betala en förmögenhet men inte heller spring omkring med något som jag inte är nöjd med.
Vill att GPSen skall kunna:
-enkelt ladda ned casher
-visa storlek, terräng och svårighet på cashen (utan massa manuell editering)
-helst få ned viss text info enkelt (beskrivning/hint)
När det gäller kartor så undrar jag vilken tillverkare som är bäst samt mest prisvärd gällande kartor, finns det fria kartor som är ok till någon?
Finns det annu någon bra Mobil på marknaden med en bra och exakt GPS?
Har inget emot andra förslag på tillverkare om det finns bättre än Garmin och magellan till geocashing.
Joakim
Tittat lite på Garmins olika Gpser samt Magellan Triton serien, men blir inte klok på vad jag skall välja, vill inte betala en förmögenhet men inte heller spring omkring med något som jag inte är nöjd med.
Vill att GPSen skall kunna:
-enkelt ladda ned casher
-visa storlek, terräng och svårighet på cashen (utan massa manuell editering)
-helst få ned viss text info enkelt (beskrivning/hint)
När det gäller kartor så undrar jag vilken tillverkare som är bäst samt mest prisvärd gällande kartor, finns det fria kartor som är ok till någon?
Finns det annu någon bra Mobil på marknaden med en bra och exakt GPS?
Har inget emot andra förslag på tillverkare om det finns bättre än Garmin och magellan till geocashing.
Joakim