http://www.utsidan.se/cldoc/garmin-monterra-gps-med-operativsystemet-android.htm
Vad vill man ha i sin GPS?
Själv vill jag ha en jäkligt bra GPS-enhet med Navstar / GLONASS och kommande system., möjligen med elektronisk kompass och barometer.
Jag vill inte ha en kamera.
Jag vill inte ha spel.
Jag vill inte ha något annat operativsystem än vad som krävs för att driva GPS-funktionaliteten felfritt oavsett vad som händer.
Jag vill inte ha touch-screen som får spader när den blir våt.
Jag vill ha en eTrex helt enkelt, eller liknande utvecklad variant.
Är jag ute på äventyr tar jag med min gamla Ericssontelefon, den klarar 2 veckor påslagen och en evighet avstängd.
Kamera vill jag ha en som ger anständig bildkvalitet, det har jag inte sett från varken mobil eller GPS ännu.
Vill jag spela spel på fjällvandringen tar jag med Yatzy.
Bakåtsträvare? Nej, jag vill bara ha saker jag kan lita på, multitalenta saker brukar jäklas.
Vad vill man ha i sin GPS?
Själv vill jag ha en jäkligt bra GPS-enhet med Navstar / GLONASS och kommande system., möjligen med elektronisk kompass och barometer.
Jag vill inte ha en kamera.
Jag vill inte ha spel.
Jag vill inte ha något annat operativsystem än vad som krävs för att driva GPS-funktionaliteten felfritt oavsett vad som händer.
Jag vill inte ha touch-screen som får spader när den blir våt.
Jag vill ha en eTrex helt enkelt, eller liknande utvecklad variant.
Är jag ute på äventyr tar jag med min gamla Ericssontelefon, den klarar 2 veckor påslagen och en evighet avstängd.
Kamera vill jag ha en som ger anständig bildkvalitet, det har jag inte sett från varken mobil eller GPS ännu.
Vill jag spela spel på fjällvandringen tar jag med Yatzy.
Bakåtsträvare? Nej, jag vill bara ha saker jag kan lita på, multitalenta saker brukar jäklas.