Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Edit: testade precis att uppdatera min 76CS, den vill inte ha mjukvaran för plus-modellen. Man har förmodligen anpassat mjukvarukoden till just plus-modellen.
Jag som tänkte att nu kommer det en mjukvaruversion utan en massa spel...
Det hade ju varit mer än lovligt korkat, av nissarna på Garmin, om de inte hade tänkt på att täppa till ett sådant kryphål, där det hade gått att uppgradera vilken 76CS som helst till en plus-version.
Njae, det är nog bara en tidsfråga. Allt som går att cracka brukar bli crackat Dessutom finns ju redan allt annat garmin-relaterat på nätet, så varför skulle inte det gälla Plus också?
"Allt annat", tänker du på diverse kartmaterial då, eller? Om det är det du menar, så är det ju i alla fall så, att där finns det ett betydligt större intresse, för det berör ju en stor del av alla mottagare. Det här skulle ju bara (potentiellt) vara av nytta för ägare till 76 CS, och kanske 60 CS.
Tja, bland annat... men den kunnige som crackat det han behöver till sin egen GPS, brukar ofta vara så nyfiken på om det går att cracka även andra saker som han inte behöver själv... så jag blir inte förvånad om det snart är crackat