Tack för alla vänliga svar,tror också kanske sanningen ligger i mina bristfälliga Kartor ,skrev förut också att jag bara hade grundkartan inlagd den som följer med programmet Mapsource,men tycker ändå inte den ska välja ett färjeläge då jag markerar vart jag står ute och anger en waypoint jag har 1 km därifrån,har sparat flera spår här efter mina cykelturer då hittar denallt och visar på kartan (följer vägen då) men nu så väljer den en helt annan wayponit och fram till Färjeläget (inte till den plats jag befinner mig på ??den borde väl åtmistone välja den plats jag befinner mig på ??.Tack Bertil för att du sa att du hade samma problem,verkar vara nåt dumt ändå med Garmin ?sen väljer den inte ens vägen då den tar till färjeläget utan bara rätt över ön och över sundet.Ska välja att ta Fågelvägen Bertil (kändes bara så fel att välja det) kanske lösningen ,Tack igen för all Hjälp,Tänk om Garmins Support kunde uppvisa en hundradels procent av ert så vore jag tacksam,Ringt flera gånger ,lovat ringa upp varje gång ,haft fel personal då har jag fåtttill svar,ja dom gångerna dom har ids svarat ens.Trek50
Garmin 60SCx "gå till"
- Trådstartare avslut
- Start datum
Liknande trådar
Liknande trådar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Garmin Fenix 5 Plus - Köp eller titta åt ett annat håll..?
- Börjat av Nordiska Motorcyklister
- Svar: 8
-
-
-
-
-
-
-
-
-