• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Fyll min nyhetsläsare

Det är kul att följa bloggar om klättring, mtb, äventyr, träning etc men det är svårt att hitta dom schyssta bloggarna i all skit som finns. Så nu hoppas jag få lite tips från er. Har du nån blog som du skriver i eller nån du följer så berätta gärna.

Jag följer en del bloggar redan men den är som sagt lätt att missa bra bloggar...
 
Jag har själv en "radda" bloggar i högerkanten på min blogg som jag försöker följa. De dyker upp längst upp i listan när de uppdaterar, vilket ibland är väldans sällsynt (så de ramlar ur bland alla bloggar) och ibland skrivs det om alldeles ointressanta saker. Så är det nog alltid - vi väljer att skriva om det vi gillar och det gillas inte alltid av alla.

Eller kanske är det så att människor inte alltid är aktiva - vare sig med äventyrandet eller med skrivandet. :)

Lev Väl.

Anette