Funskjon för at se "mina innlegg"

Det är utroligt smidigt og tidsbesparanda at kunne ha en översigt över mine innlegg, også dom som jag har skrivad svar i, inte bara dom jag har startad selv. Finnes nått sånt her?

Eneste jag har funnit är at klicka på "din sida" og der ser jag hvilka trådar jag selv har startad, men jag måste trycke på var enda för at se om nån har svarat og det står inget om dom jag selv har svarat i.

Ja, det funker jo sådär. Smidigt är det inte! Skulle vara en egen link til nått sånt. Dessuten så måste man komma ihåg när sänaste svar var eller hur många, burde finns en funksjon som også sier til om det er nye siden sist man var inne.

Tiita på rubriken

på varje inlägg du gjort där finns länken andra inlägg.
Det är alla trådar där du gjort inlägg.

Thure

Länken "Andra inlägg" funkar ju som sagt, men det vore ju ännu smidigare om den kunde generera lista på inlägg, inte på trådar.
Det gäller även när man söker i forumet. Är det en lång tråd med många urspårningar är det inte skojigt att hitta det man letar efter.

håller med dig där Martin

det vore betydligt bättre om man åtminstone kom till den sidan i tråden där man gjort sitt inlägg.

Ett annat problem med sökfunktionen är att den kan peka på en lång tråd där sökorden finns i inlägg som inte har med varandra att göra. Det vore snyggt om det gick att begränsa sökningen till inlägg där alla söktermerna finns i ett specifikt inlägg.

Thure

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg