Jo dom är ju låga men har varit 100% täta bortsett får då vatten har kommit ovanför skaftet, Kylan är inget som bekymrar mig då jag har använt dom flera timmar i sträck under 10 minutgrader.Oj, sorry. Bra fråga, en chansning om du frågar mig. Går gör det ju, fast risken är ju att det blir obehagligt då de är så låga. Sen som seobserver påpekar kan det bli rätt kyligt med stålhättor om temperaturen sjunker.
Men visst, går gör det. Det finns folk som vandrar med gummistövlar, och allt möjligt. Man MÅSTE ju inte ha, bara för att man bör enligt konstens alla regler.
Är verkligen "potentiellt kyligt med stålhättor" en vettig invändning när nu TS ska sommarvandra och normalt använder kängorna för vinterbruk?
Hur som, de ser inte optimala ut, men om du annars trivs att gå i dem skulle jag nog ha gjort försöket.
Sen vet jag inte om du använt lundhags förr och vet att du trivs i dem? Annars skulle jag nog hålla aningen öppnare sinne för kängmodell. Jag tycker inte lundhagskängor har nån enorm tendens till att anpassa sig efter ens fötter, så prova noga och är de inte sköna i butik är det fara värt att de inte blir sköna senare heller.
Har provat Scout och Park ganska mycket i butik och tycker Scout passar väldigt bra på foten så det är inget problem.
Får se hur det blir, jag ska kolla vad jag kan spara in på eller fråga om jag låna pengar av farsan.