• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsvän

Hej! Söker någon som, liksom jag, vill upptäcka Sveriges fjällområden och vildmark via cykel, kajak eller till fots i slutet av sommaren eller till hösten. Destination är förhandlingsbar :)

Vidare planerar jag att göra en liknande äventyrsresa till Italien men saknar även för detta en resekamrat. Så, tjej eller kille, oavsett ålder, skriv om ni tror detta kan vara något för er!

Hälsn. Charlotta

Hej!

Till Italien, när hade du tänkt att åka dit?
Under nästa år hade jag och ett gäng vänner tänkt att
se på lite andra platser än de svenska fjällen.. Gärna med skön fart och fläkt..

Skicka gärna ett mail och berätta mer.

Fredric
fredric@citrus.nu

http://www.glädje.nu (http://www.xn--gldje-hra.nu)

Jag är alltid ute efter att vidga mina vyer både inom sverige och utanför. Då alla mina vandrarvänner är killar, skulle det vara kul att komma ut och se hur en av det andra könet ser på saker och ting ute på "tur". Skicka mig gärna ett mail om du vill!

hej!

italien verkar spännande, tyvärr ska jag gå på folkhögskola i ett års tid från o med hösten men sedan skulle det vara kul att åka ut i världen! vad har du tänkt göra i italien då?

Hejsan Charlotta

Jag har blivit torsk på det här med vandring o friluftsliv har alltid legat mig varmt om hjärtat...jag bor i karlstad, maila gärna om du e intresserad av att snacka lite eller kanske hitta på nåt./Robert

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Charlottan Friluftsvän på Gotland Reskompis 2
6682 Kille söker friluftsvän Reskompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg