• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

En fråga till er Stockholmssinglar. Hur ser intresset ut om man skulle dra ihop en skidresa för oss singlar till exemplevis Kungsberget eller Romme över en Lördag? Vet att det avgår bussar från centan för cirka 400:- inkl. liftkort.

Är ju ett ganska bra sätt att lära känna nya vackra ansikten...

Uahh, gäsp! Jag som är så morgontrött...men, ändå ett mycket bra initiativ! Jag är på! Hoppas bara att det blir rätt lördag bara:)

/Kalle G

hade gärna hängt med till romme en sväng, planeras det nån mer resa?
Knät har dock fått åkförbud av läkaren så jag borde kanske inte.

Verkar som sagt inte bli nån större uppslutning. Man får väl spika ett datum tills nästa gång och hoppas på att det dyker upp några fler då.

Jag kommer iallfall stå med skidor i handen på cityterminalen klockan 7:00 nästa Lördag 7/3. Har en beige keps på mig om nån har lust att hänga på så här med kort varsel. Kostnad 420:- inkl. liftkort & resa beställes enklast på www.kungsberget.se.

kungsberget

Verkar som sagt inte bli nån större uppslutning. Man får väl spika ett datum tills nästa gång och hoppas på att det dyker upp några fler då.

Jag kommer iallfall stå med skidor i handen på cityterminalen klockan 7:00 nästa Lördag 7/3. Har en beige keps på mig om nån har lust att hänga på så här med kort varsel. Kostnad 420:- inkl. liftkort & resa beställes enklast på www.kungsberget.se.

Låter kul, ska kolla om hur man tar sig ditt från Uppsala...
ifall jag inte är ute och paddla den där helgen. Finns det nån som har lust att hänga med på en tur i skärgården?

/Caro

Vårtur i Norr!

Hej.hade tänkt göra en tur på skidor kring 1 maj, Ritsem-Hukejaure-Singi-Kaitum-Teusa och ned till Vakotavare eller Vietas.
Är i dagsläget ensam men det finns ju möjlighet för den som vill att följa med..
Hade i första hand tänkt mig stugboende men öppen för andra alternativ.
Som framgår av min prfil så är jag alltså 55+ och det kan ju vara en medelålder......

PS Glömde...

just denna tur finns beskriven i sista nr av STF Turist... Lungt och makligt tempo....inga strapatser (förhoppningsvis)

Det låter verkligen superroligt, dessvärre är jag inget vidare på att åka skidor, skånska som man är... ;)

Kungsberget

Jag hade tänkt dra till Kungsberget och åka lite efter abstinensen uppstått nu redan efter en vecka efter Åre..

Hann inte se 7/3 här ovan, men föreslår nästa eller nästnästa helg?

// Jocke

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg