• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Paddlingen i Gbgs Södra igår.

Det var ju himla trevligt. Och så bra att det blev av. Jag blir så glad då skojiga initiativ realiseras. Och kladdkakan var ju god, så god. Att vi fick till lite skedda/roderdiskussion var ju också galant ;) Och hörni; att det är "tokfel" med kapande skedar visste jag redan. :)

Dessutom var det ju intressant att fördjupa sig lite i A Karlssons tankar om världen, människan och kriget (http://www.industriinformation.se/alfa-sierra/recensioner.htm). Tack för hempaddlingen.

Fridens liljor,
Patric

ps. Skedda eller roder? Både-och, antingen-eller OCH inte-alls!! Det beror på....
 
Re: Paddlingen i Gbgs Södra igår.

olle11; sa:
Det var ju himla trevligt. Och så bra att det blev av. Jag blir så glad då skojiga initiativ realiseras. Och kladdkakan var ju god, så god. Att vi fick till lite skedda/roderdiskussion var ju också galant ;) Och hörni; att det är "tokfel" med kapande skedar visste jag redan. :)

Dessutom var det ju intressant att fördjupa sig lite i A Karlssons tankar om världen, människan och kriget (http://www.industriinformation.se/alfa-sierra/recensioner.htm). Tack för hempaddlingen.

Fridens liljor,
Patric

ps. Skedda eller roder? Både-och, antingen-eller OCH inte-alls!! Det beror på....

Det var väl det jag tänkte. Fjäskfika går ALLTID hem ;-)
Det här blev en dag att stoppa ner i "minnesburken"; den man kan öppna om några månader när det regnar på tvärsen, allt bara är grått och man behöver nåt som piggar upp.
/anna
 
Göteborg å Göteborg! Nu är det så att jag skall till Stockholm i helgen. Har Stockholmssektionen något på gång? Eller måste man ordna en egen vandring till Matkultur på lördag kväll? Finns det fler kultplatser på söder? Vad skall man ha för utrustning inför vandring i stan?
 
Stockholmsvandringen

Kul att så många är intresserade. Då bestämmer vi att det blir av va? Vad jag har förstått är Casimir, Janette, Per, Åsa, Fredrik, Pär och jag intresserade. Fler som är med?

Casimir, har du lust att föreslå nån tid och plats? Fick känslan av att du har koll på området.

Vill ni köra en lördag-söndag vandring eller ska vi börja redan på fredag? Vilket som är bra för mig.

Ha det!
/Johan
 
Re: Stockholmsvandring

Jag har inte varit där ännu, men kollar upp innan kommande helg. Räknar med att vi kan träffas på lördag fm. Vill man kan man ju gå en kort sträcka redan på fredagen, så jag tar fram ett alt även för detta.

Jag märkte att det är synnerligen mörkt redan vid åttatiden när jag var ute i skärgården. Solen går däremot upp tidigt.
 
Stockholmsvandringen

Det låter kanon. Själv tar jag mig in till Stockholm och passar på att hälsa på nån kompis på fredan.
 
Stockholmsvandring

Jättekul att vi är några stycken, ser fram emot lite ¨närturistande¨...
Är på lördag-söndag, men slutar egentligen tidigt på fredagen så skulle kunna gå ut redan då.
 
Bra idé

Låter kanonbra... Är själv norrlänning men saknar andra likasinnande att prata, planera, genomföra fjällvandringar med...
Hur funkar det?, finns det ngn lista där man ser var andra medlemar kommer ifrån..?

Mvh Anders
 
Paddling Gbg imorgon fre 14/9

Jag kommer paddla i Gbg.s skärgård imorgon kväll, startar från Önnered vid 17-tiden. Skriv inlägg om du vill med.

Skall bli samma väder även imorgon så det är perfekt för en träningsrunda med kajaken.

// Martin
 
Hej hej hallå där...

Jag vill oxå vara med, fint när det finns likasinnade singlar, där man får fortsätta vara singel!
Jag vill jättegärna vara med framöver, kan inte hänga med till Sthlm, men blir det något annat framöver är jag inte den som är den!
Ha det fint!
 
kaos.

Hemkommen från fjällen och annat ser jag att det finns ett stort intresse och kaos på denna diskussionslista. Därför har jag startat en Yahoogrupp med namnet Friluftssinglar. Där har vi tillgång till kalender och andra faciliteter som saknas här. Jag har valt att kräva godkännande av medlemmar, med tanke på att vi hamnar ute i ociviliserade trakter med okända människor. Någonting som inte oroar mig, men kanske andra som vill vara med. Här på Utsidan kan vi nog känna oss säkra på trevliga människor, men på en yahoogrupp kan man ju inte veta.
Jag har tillgång till en hel del kajaker som skulle kunna komma till användning den 30:e om rutten läggs om lite.
Annmäl er till Yahoogruppen friluftssinglar och lägg in aktiviteterna i kalendern, när ni blivit medlemmar. Jag godkänner inträde så fort jag hinner.
Arne.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg