• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Dejtingtråd?

Blev detta ett kontaktannons forum?

Det är jag inte så intresserad av men söker någon/några singel/singlar avsett kön, som vill göra lite "inför säsongen" dagsturer i Göteborgs trakten med packning?
 
Andra platser att leta...

Blev detta ett kontaktannons forum?

Det är jag inte så intresserad av men söker någon/några singel/singlar avsett kön, som vill göra lite "inför säsongen" dagsturer i Göteborgs trakten med packning?

Kolla även http://www.shakemyworld.com (kostar pengar dock sedan nyår...)
vilket gjort att det dyker upp grupper på facebook för att dra ihop aktiviteter ex. Stockholmsgruppen
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_165173016860551

Jag höll i en tur över nyår upp till Lunndörren...

http://www.youtube.com/watch?v=LPHTPT4VBko
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=923589

5319564584_5c09941a12.jpg


Turen annonserades ut via Parvata och ShakeMyWorld

Parvata är för fjäll och friluftsintresserade människor möte nu på tisdag för er som är intresserade
Tid: Tisdag 18 januari 19:30–21:30
Plats: Café Ritorno, Odengatan 80-82, Stockholm

http://goo.gl/oKzfH (pdf)

http://www.parvata.com/cafe.htm
 
Blivande Sthlmare söker massa nya vänner att hitta på roliga äventyr med:)

Hej hopp på er!

Cilla här, a bit about me: 25år, har det senaste halvåret bott i Chamonix i franska alperna, där jag jobbat som massör och skidtränare. Flyttade hem igen igår faktist. Nu är min plan att bosätta mig i Sthlm så snart jag lyckats få fixat nåt boende där. (tips tas gärna emot:) Jag älskar allt som är spännande, går fort och får adrenalinet att flöda. Trivs bäst utomhus. Jag tävlar i triathlon men har även kört lite multisporttävlingar. Är längdskidåkare från början. Snowboard åker jag också. Klättrade en del förut men har helt lagt av med det nu, man hinner ju tyvärr inte med allt roligt.


Jag är hälsopedagog från högskolan i Gävle, med inriktning mot mental träning och psykisk hälsa. Kommer att läsa till Licensierad mental tränare i vår. Då det är det jag värkligen brinner för och vill jobba med. Tanken är att få igång mitt företag också. Annars är jag väldigt kreativ, påhittig, driven, busig, impusiv och nyfiken. Vore som sagt roligt att hitta lite liksinnade i Sthlm då jag inte känner några där. Så tycker ni jag låter som en vettig människa ni skulle vilja lära känna och hitta på en massa skojigt med hör väldigt gärna av er.:)

Sköt om er så länge.
/ Cilla
 
Vänner i örebro län

Hej

Glad och optimistisk 34 årig kille bosatt i den lilla orten Pålsboda (bodde i Örebro innan och före det Stockholm). Har ett väldigt stort djur och naturintresse och vill nu utveckla mitt intresse för friluftsliv. Kom på idén att posta här måste ju vara de bästa. Känner mig rätt grön men är öppen för att testa på allt, den som vågar han vinner. Alltid kul att träffa nya människor och alla förslag välkomnas.

Glad påsk
/Jimmy
 
Naturintresserad kille

Jag är en 23-årig kille i Västergötland som söker en naturintresserad tjej som liksom jag gillar att vara i naturen på lediga stunder. Skicka gärna ett mail!
 
Singlar i Norr

Ja, visst finns det singlar i norr, tom många skulle jag påstå.

Är själv singel med stort naturintresse och det är inte lätt hitta likasinnade, vare sig det gäller för livet eller bara för gemensamma aktiviteter. Det här länet är ju så stort.....,
Har inget emot om det här forumet mitt i allt skulle funka som en dejtingsajt, vad gör det ?
En del tycker dock att det inte hör hemma här på Utsidan!

Det finns många andra ämnen här på utsidan som skulle platsa bättre i andra forum eller på andra sajter så jag ser personligen inget problem i att man är tydlig i sina inlägg och talar om vad man söker för sällskap.... å en tillfällig bekantskap under en aktivitet kan ju få vilka resultat som helst, ;-)

Ha de!
 
Vandring på Ingarö på Söndag.

Vi tänker vandra från Björkviks brygga på Söndag morgon 7/8, senast kl.10 På sandstränderna vid havet och genom Ingarös inre. Det blir tillfälle till bad i hav och sjöar på vägen. C:a 2 mil. Vi tänker avsluta på annan plats än starten, som är vid busshållplatsen Björkviks brygga. Bilister kan åka tillbaka till bilen med buss.
 
Lycka till på er. Själv hade jag flax och hittade en väldigt outdoorsy tjej för tre år sen - med fågelhund också! Kul att ha legat i tält i stormvindar och nyligen +2 och snöblandat regn i början av juli och icket ett ord av klagan utan bara positivt tillbaka. En tidigare bekantskap hade inte sovit i tält på 15 år och trodde att jag varit ironisk när jag tog med tält när vi skulle segla ned kompisar på midsommar. Förstod först när tältet restes att hon var skitsur. Eh, 25 grader varmt och man fick välja mellan lufitgt tält eller en minibrits på en liten segelbåt :)
 
problem för deltagare och inget synligt intresse från forumet gör att starten är ändrad tlll Brunn på Ingarö kl 12.
 
Singlar på västkusten

Detta tycker jag var en kul tråd som startats här på forumet.
Är det någon som vet om det är någon aktivitet för singlar på västkusten (förutom via Shake my world)?

Hade varit riktigt kul om man kunde samla ihop ett gäng och hitta på någon aktivitet någon dag =)
 
Helgvandring?

Någon som är sugen på en helgvandring nu i höst? Kanske Bohusleden uppåt norr om Uddevalla i kynnefjäll (heter det väl?) och kanske sova över på vandrarhem (ska finnas ett där i krokarna)?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg