-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fy Fabian, det är därför vi är så många manliga singlar här=)
Sörlänningar? Utgår man från en klassificering efter bostadsort så finns det många sörlänningar som är mer sörlänningar är sörlänningar och många sörlänningar som är mer norrlänningar är en som kommer från Övikz5v2erik; sa:.../ Nästan bara sörlänningar som visat intresse för "klubben", men blir det aktiviteter lite längre norrut nån gång så vore det nog kul att haka på...
Två? Du får allt ta och dela med dig om du ska vara med!estetdrägg; sa:Inte precis singel, har två flickvänner och en del andra sötnosar men i mitt hjärta finns det alltid plats för fler.
F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten.
Rungá; sa:Sörlänningar? Utgår man från en klassificering efter bostadsort så finns det många sörlänningar som är mer sörlänningar är sörlänningar och många sörlänningar som är mer norrlänningar är en som kommer från Övikz5v2erik; sa:.../ Nästan bara sörlänningar som visat intresse för "klubben", men blir det aktiviteter lite längre norrut nån gång så vore det nog kul att haka på...
Sorry Roland!
Du har så rätt. Har dock bara bott i Övik ett år och har rötterna mycket längre norrut. Är fjärdedelssame dessutom, vad nu det spelar för roll. Kan ingen samiska, men kan jojka hjälpligt
Almgren; sa:OK, om initiativet handlar om friluftsliv är jag med. Men är det bara en förtäckt datingservice så föredrar jag annat.
Håller med, är visserligen singel både i privatlivet och friluftslivet, men att leta livskamrat på detta sätt känns rätt krystat.
/H
Jag är på!
Jag anmäler mig härmed som singel!
Jag är snygg, trevlig, ödmjuk och singel, sedan är jag diplomerad massör och kan dansa tango!
Stockholm ligger nog nära för mig, men om det finns kvinnliga singlar i Linköpingstrakten så har jag mitt mini-trangia här så vi kan ge oss ut och koka kaffe på något hygge någonstans (fast jag har iofs inte hittat särskilt mycket skog häromkring).
/nisse
Jag anmäler mig härmed som singel!
Jag är snygg, trevlig, ödmjuk och singel, sedan är jag diplomerad massör och kan dansa tango!
Stockholm ligger nog nära för mig, men om det finns kvinnliga singlar i Linköpingstrakten så har jag mitt mini-trangia här så vi kan ge oss ut och koka kaffe på något hygge någonstans (fast jag har iofs inte hittat särskilt mycket skog häromkring).
/nisse
[QUOTE
]haskell (Fredrik Granlund) skrev:
F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten. [/QUOTE]
Självfallet, skulle känna mig äcklad av att hävda ensamrätt till en annan människa. Relatoner har för mig aldrig en egendomsliknande form som det tydligen är för andra.
Sen om de vill ha någon av er är väl en annan sak men så är det väl för hela församlingen antar jag!
Men jag instämmer, jag har så pass mycket som inte trillat in i min kalender så andra får sätt datum och aktivitet så hoppar jag på vid möjlighet.
Och precis som någon tidigare sa; Focus på friluftsliv med bonusen att alla är mer eller mindre "lediga".
]haskell (Fredrik Granlund) skrev:
Två? Du får allt ta och dela med dig om du ska vara med!estetdrägg; sa:Inte precis singel, har två flickvänner och en del andra sötnosar men i mitt hjärta finns det alltid plats för fler.
F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten. [/QUOTE]
Självfallet, skulle känna mig äcklad av att hävda ensamrätt till en annan människa. Relatoner har för mig aldrig en egendomsliknande form som det tydligen är för andra.
Sen om de vill ha någon av er är väl en annan sak men så är det väl för hela församlingen antar jag!
Men jag instämmer, jag har så pass mycket som inte trillat in i min kalender så andra får sätt datum och aktivitet så hoppar jag på vid möjlighet.
Och precis som någon tidigare sa; Focus på friluftsliv med bonusen att alla är mer eller mindre "lediga".
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
friluftssinglar...vill ni klättra? | Träffar | 3 | ||
Friluftssinglar / Göteborg | Träffar | 18 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg