• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Bra idé!

Just nu ligger jag lågt med foten högt men så fort den är röntgad, ev paketerad o sedan läkt - då hoppar jag på tåget!

Re: Vandring

Några förlag från mer inbitna Stockholmare?

Jag lyckas hitta såväl Roslagsleden som Sörmlandsleden i Fritid Stockhoms guidebok.

Under sommar har jag passat på att åka ut i skärgården med tält och hund, och börjar nu bli sugen på Gotska Sandön.

Mvh Casi

Detta låter som en kul idé :).
Nästan bara sörlänningar som visat intresse för "klubben", men blir det aktiviteter lite längre norrut nån gång så vore det nog kul att haka på...

z5v2erik; sa:
.../ Nästan bara sörlänningar som visat intresse för "klubben", men blir det aktiviteter lite längre norrut nån gång så vore det nog kul att haka på...
Sörlänningar? Utgår man från en klassificering efter bostadsort så finns det många sörlänningar som är mer sörlänningar är sörlänningar och många sörlänningar som är mer norrlänningar är en som kommer från Övik :)

estetdrägg; sa:
Inte precis singel, har två flickvänner och en del andra sötnosar men i mitt hjärta finns det alltid plats för fler.
Två? Du får allt ta och dela med dig om du ska vara med! ;)

F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten. :)

Rungá; sa:
z5v2erik; sa:
.../ Nästan bara sörlänningar som visat intresse för "klubben", men blir det aktiviteter lite längre norrut nån gång så vore det nog kul att haka på...
Sörlänningar? Utgår man från en klassificering efter bostadsort så finns det många sörlänningar som är mer sörlänningar är sörlänningar och många sörlänningar som är mer norrlänningar är en som kommer från Övik :)

Sorry Roland! :)
Du har så rätt. Har dock bara bott i Övik ett år och har rötterna mycket längre norrut. Är fjärdedelssame dessutom, vad nu det spelar för roll. Kan ingen samiska, men kan jojka hjälpligt :)

Almgren; sa:
OK, om initiativet handlar om friluftsliv är jag med. Men är det bara en förtäckt datingservice så föredrar jag annat.

Håller med, är visserligen singel både i privatlivet och friluftslivet, men att leta livskamrat på detta sätt känns rätt krystat.
/H

Jag är på!
Jag anmäler mig härmed som singel!

Jag är snygg, trevlig, ödmjuk och singel, sedan är jag diplomerad massör och kan dansa tango! :D
Stockholm ligger nog nära för mig, men om det finns kvinnliga singlar i Linköpingstrakten så har jag mitt mini-trangia här så vi kan ge oss ut och koka kaffe på något hygge någonstans (fast jag har iofs inte hittat särskilt mycket skog häromkring).

/nisse :D

Nu får vi sluta snacka. Fixa något arrangemang 'out there' innan det blir kallt och jävligt. Jag är upptagen:
18 - 20 aug
2 - 3 sept
9 - 10 sept
20 - 23 okt
Annars går det bra. Bor ju centralt i landet å tågen går. Å jag är ful och otrevlig ;-)

[QUOTE
]haskell (Fredrik Granlund) skrev:
estetdrägg; sa:
Inte precis singel, har två flickvänner och en del andra sötnosar men i mitt hjärta finns det alltid plats för fler.
Två? Du får allt ta och dela med dig om du ska vara med! ;)

F.ö. är jag intresserad av singelmingelklubb, iallafall om det blir en lokalavdelning i Blöteborgstrakten. :) [/QUOTE]

Självfallet, skulle känna mig äcklad av att hävda ensamrätt till en annan människa. Relatoner har för mig aldrig en egendomsliknande form som det tydligen är för andra.

Sen om de vill ha någon av er är väl en annan sak men så är det väl för hela församlingen antar jag!

Men jag instämmer, jag har så pass mycket som inte trillat in i min kalender så andra får sätt datum och aktivitet så hoppar jag på vid möjlighet.

Och precis som någon tidigare sa; Focus på friluftsliv med bonusen att alla är mer eller mindre "lediga".

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg