Hej! Jag flyttade till Uppsala för ett år sedan och trodde att friluftsintresserade människor skulle ramla över mig men så är icke fallet så nu måste jag leta! Jag har åkt mycket skidor, telemark o slalom samt även snowboard. Jobbat säsong, gått toppturer, cyklat mtb, klättrat, bestigit berg, fjällvandrat och allt i förfluten form tyvärr! Söker människor att göra saker ute med. Saknar verkligen mitt forna uteliv här på Uppsalaslätten! Klättra inomhus skänker mig inte mycket tillfredsställelse tyvärr.. jag provade men har svårt att göra det utan målet att klättra ute. Just nu är det på väg att bli vinter men kanske det finnns folk som cyklar mtb ett tag till? Eller som är på väg ut att åka långfärdsskridskor o kan tänka sig att få med en nybörjare? Eller nån som behöver sällskap på en skidresa till Kungsberget Vad vet jag.. Finns det nån organisation där man kan träffa folk med liknande intressen? Tacksam för lite tips. MVH Petra
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Friluftskompisar Uppsala
- Trådstartare Missewing
- Start datum
Liknande trådar