Samma här!
Jag beställde i slutet av juni och har inte fått dem. Inget svar när jag ringde dem, däremot mailade jag dem och då fick jag svaret att det måste kommit på avvägar, men att de skulle kolla upp det. Fast jag har inte hört nåt ännu. Får höra av mig till dem imorgon... Sticker till fjällen 25 augusti och då ska den ju med!
Ja det var samma svar jag fick, efter mejl kontakt, och att huvudlagret i England var stängt för semester!
Men jag mejlade igen att jag MÅSTE ha den senast den sista Juli, för då skulle jag upp till fjälls.
Nu hade jag ju beställt "globertrotter" paketet, med stora solcells duken till Freeloadern åxå...
Då ringde en kille från Jorvik och lovade skicka en Freeloader utan det övriga, och den dök upp någon dag senare Så det var ju snyggt jobbat iaf.
Men nu hemma igen, och fortfarande inte ett ljud om dom varor jag saknar, så dags å mejla igen!
För övrigt lovade jag ett litet utlåtande åxå: Tycker väl den funkade helt okej, fast saknade helt klart duken att hänga på ryggsäcken!
Själva freeloadern har som ingenting att fästa/hänga upp i, och man vill ju inte gå å hålla i den heller....
Ska testa mer när/om jag får resten av sändningen
//MD