Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Framtids och Drömtur?
- Trådstartare dennis antonsson
- Start datum
Iberia Tour
Min drömtur står för dörren nu i maj.Cyklar ner till Spanien/Portugal och tar sedan vägen över alperna hem.Tror det blir en riktig kul cykling!
Min drömtur står för dörren nu i maj.Cyklar ner till Spanien/Portugal och tar sedan vägen över alperna hem.Tror det blir en riktig kul cykling!
Låter spännande. Får önska dig lycka till på resan då. Hoppas den blir upplevelserik.
Min Drömtur är att cykla längs med en oändligt lång strand, varmt vatten, alltid medvind och solen i ansiktet, camping på stranden varje kväll, en massa billiga sea-food restauranger på lagom avstånd från varandra, en cool pub med ett brasilianskt samba-band lite nu och då, kanske passera några tyska öl-festivaler, slät nylagd asfalt och tjusig natur (inga myggor) och så ett litet alppass med snö och glaciärer att passera ibland.......
Jag hade tänkt försöka komma iväg på en tur i Nordtyskland och det är ju efter kusten och hur mycket bad och campingplatser som helst så en sådan tur torde väl delvis kvala in som en drömtur då. Går ju alltid att cykla vidare söderut för att få en skymt av ett alppass också för den hugade.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg