Har nu samlat mig och mina tillgångar för att köpa en ny jacka. Av flera olika skäl (mest estetiska) så har jag fastnat för bomullsjackorna, även om användningssområdet (lättare uteliv, typ svampplock samt dagligt bruk höst och vår) lika gärna skulle kunna täckas av en mjukskaljacka. Kravet är alltså att jackan både ska vara hyfsat funkis och samtidigt socialt acceptabel. Inga attackdykarplagg alltså.
Utifrån tidigare erfarenheter så tittade jag tidigt på Klättermusens nya bomullsjacka, Einride. Jag vet att Tierra tidigare hade en snygg bomullsjacka, men vet ej om denna går att få tag på. I ö tycker jag det verkar stå stilla inom just detta segment av marknaden.
Ni som provat musens Einride, eller andra bomullsjackor av liknande typ, får gärna höra av er och hjälpa mig att inte begå något stort misstag.
Utifrån tidigare erfarenheter så tittade jag tidigt på Klättermusens nya bomullsjacka, Einride. Jag vet att Tierra tidigare hade en snygg bomullsjacka, men vet ej om denna går att få tag på. I ö tycker jag det verkar stå stilla inom just detta segment av marknaden.
Ni som provat musens Einride, eller andra bomullsjackor av liknande typ, får gärna höra av er och hjälpa mig att inte begå något stort misstag.