Jag misstänker att det finns ungefär tio trådar här på forumet, angående tradrack, i synnerhet vad man bör köpa och inte köpa som nybörjare.
Kika i dem, så får du läsa samma saker som i den här tråden, samt en del annat, och i någon mån får du ju då en känsla om vad "de flesta" förespråkar. Vad de flesta förespråkar är säkert inte det allra bästa, och vad de flesta IRL förespråkar, kan du ju inte få reda på via ett forum... men det är ju i alla fall en del av sanningen.
Själv gillar jag WC Rocks precis som lillajag ovan, trots att jag har ett wallnutsset med ibland (som dock förblir oanvänt). Jag har ett hyfsat antal BD C4
r, men mitt första kamset var 8 st Rock Empire Comet. Jag hade stor nytta av dem, och de åker fortfarande med, när jag behöver många kammar i samma storlek så att C4
rna inte räcker. Det här har jag förstås skrivit förut i nån gammal tråd, och det är gott om upprepningar i såna trådar, av naturliga skäl. I huvudsak är väl uppfattningen att de grejer man har råkat skaffa, är ett bra val...