Fotosidor

Teknikerna är vad de är, men en länk som är genomstyrd, ger för mig ingen bildupplevelse. När sedan ingressbilderna (3 första) har en färgton och känsla som grått, vått och kallt tappar jag intresset, även om det var en blöt och kall tur kan man förlåtande redigera så att inledmingen håller varmare färger och lite blåare himmel. Förvisso har jag varit med om sommrar med dubbla långfillingar och regn så långt ögat kunnat nå men då får man i sitt bildval vara lite kreativ.
Tekniskt snyggt fotograferat men presentationen, låst format, låsta tider och stor volym utan att berätta den, det är lite väl illa! Alla har inte bredband även om de flesta som har det tror att så är det väl för alla........men inte än.
Så mitt råd blir hem till tangetbordet än en gång!
//J

Teknikerna är vad de är, men en länk som är genomstyrd, ger för mig ingen bildupplevelse. När sedan ingressbilderna (3 första) har en färgton och känsla som grått, vått och kallt tappar jag intresset, även om det var en blöt och kall tur kan man förlåtande redigera så att inledmingen håller varmare färger och lite blåare himmel. Förvisso har jag varit med om sommrar med dubbla långfillingar och regn så långt ögat kunnat nå men då får man i sitt bildval vara lite kreativ.
Tekniskt snyggt fotograferat men presentationen, låst format, låsta tider och stor volym utan att berätta den, det är lite väl illa! Alla har inte bredband även om de flesta som har det tror att så är det väl för alla........men inte än.
Så mitt råd blir hem till tangetbordet än en gång!
//J

Ehh va? Dra musen över bilden så kommer du nog märka något...

// Jocke, som ALDRIG redigerar bilder, vill ha dem som de är

Alltid kul med folk som delar med sig av sina erfarenheter. Många inspirerande bilder. Tack!

Imponerad över din planeringsförmåga, med färdiga planer ända fram till 2010...

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg