Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forspaddlinskurs?
- Trådstartare jooose
- Start datum
Jag kan rekommendera Kajaktivs kurser, de kör flera kurser per säsong, ligger i Dala-Floda.
Gick själv nybörjar kursen förra året och lär köra fortsättning i sommar.
gick för www.uteguiderna.se förra sommarn, tyckte kursen var bra...
Jag kan rekommendera Kajaktivs kurser, de kör flera kurser per säsong, ligger i Dala-Floda.
Instämmer i båda meningarna!
Här är en tråd: http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=54622
Jag gick för ett par år sen en 3 dagars-kurs hos Åre Fjell med Jon som instruktör. Jag var väldigt nöjd.
http://www.arefjell.se/?page_id=3
http://www.arefjell.se/?page_id=3
Hej,
Det verkar som att du bor i Stockholm, och i så fall kan jag tipsa om Kanotklubben Strömstararna (som jag själv tillhör). Vi har några nybörjarkurser inplanerade under 2010, se vidare på vår hemsida. Flera av forspaddlingsklubbarna runt om i Sverige genomför kurser och fördelen med dem är att du oftast blir medlem på köpet och skaffar dig ett lokalt kontaktnät av forspaddlare. Sedan finns flera professionella aktörer som redan nämnts.
Paddla lugnt,
Mattias
Det verkar som att du bor i Stockholm, och i så fall kan jag tipsa om Kanotklubben Strömstararna (som jag själv tillhör). Vi har några nybörjarkurser inplanerade under 2010, se vidare på vår hemsida. Flera av forspaddlingsklubbarna runt om i Sverige genomför kurser och fördelen med dem är att du oftast blir medlem på köpet och skaffar dig ett lokalt kontaktnät av forspaddlare. Sedan finns flera professionella aktörer som redan nämnts.
Paddla lugnt,
Mattias
Tja!
Undrar om det är någon som vet om det finns några bra forspaddlingskurser för nybörjare i sommar. Har för hört att det skulle finnas i Åre men hittar inget om dem nu. Finns det några andra bättre? Billigare?
Tack på förhand/ joooose<3
Du bör fundera lite på vad du vill få ut av kursen. Det är inte alla kurser där man lär sig kontring och de olika stödtagen m.m., vilket man gör hos de som följer Kanotförbundets rekommendationer. Vissa kurser är mer som en paddelupplevelse, vilket kan vara kul om man enbart vill prova på.
Du bör i alla fall kolla vilka moment som ingår i kursen.
Paddla hårt!
//Gustav\\
Hej.
Ta en titt här.
En äventyrlig tjej sm driver företaget Explore 61n
Jag gick grundkuren för nåt år sen. Och kommer köra fortsättning hos henne oxå.
Lycka till.
Ta en titt här.
En äventyrlig tjej sm driver företaget Explore 61n
Jag gick grundkuren för nåt år sen. Och kommer köra fortsättning hos henne oxå.
Lycka till.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg