Jag var ute i Klåveröds strövområde i onsdags och blev av med min väska på parkeringen. Var en kort bit bort och väskan var borta när jag kom tillbaka 30 min senare (jag vet, klantigt att inte ha koll på den, men det var inga andra där vad jag såg och jag trodde att "utemänniskor" var ärliga...). Hur som helst. I min väska fanns bland annat dator och plånbok (som jag inte hyser någon som helst förhoppning om att få tillbaka), men även ett par Han-Wag skor, sköna raggsockor, min superbra termosmugg och lite övriga kläder. Och själva väskan var en north face base camp (http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/vaskor/080394/the-north-face-base-camp-duffle-m fast röd), så jag saknar även den. Och jag saknar mina skor!
Min förhoppning är att tjuven snodde datorn, men dumpade resten i närheten. Så om någon mot förmodan skulle hitta något som skulle kunna likna mina saker blir jag jätteglad om ni hör av er!
/Slarv-maja/Klant-pelle/valfritt öknamn för en klant...
Min förhoppning är att tjuven snodde datorn, men dumpade resten i närheten. Så om någon mot förmodan skulle hitta något som skulle kunna likna mina saker blir jag jätteglad om ni hör av er!
/Slarv-maja/Klant-pelle/valfritt öknamn för en klant...