För den som har allt...

Jag tror att de har missat sin målgrupp. Den där är ju perfekt för extrem-säckhoppare, som till exempel tävlar i att hoppa säck över Klippiga bergen.

Påminner mig om en produkt som visades på förra eller förrförra European Outdoor-mässan: en jacka som även var en ryggsäck. Problemet var att den inte var jacka och ryggsäck samtidigt, så om man behövde ha jackan på sig så fick man bära prylarna med nåt annat.
Undrar om det är samma firma... eller om allt var en dröm.


funny-pictures-baywatch-nightmare-SoA.jpg

Jup, en mardröm... ;)
 
Men varför har "Shop"-länken en bild av ett cannabisblad?

Nördvarning! :

Jag skulle snarare säga att bladet ser ut som någon flikbladig lönn, typ, Acer palmatum.
Cannabis sativa har mycket djupare flikar i bladen, och om jag inte minns fel, fler "fingrar på handen", än sju som bladet på shop-länken har.

Det roligare svaren är kanske..
-Att konceptet är resultatet av en haschdröm?
-Man måste röka på ordentligt på någon festival (eller när man är ute med hunden) för att bli sådär overkligt trött, och behöva en JakPak?
 
Det var ingen mardröm.
http://ruckjack.com/

Ok om det hade varit en jacka med ett stort ryggfack, men det här är som sagt antingen ryggsäck eller jacka... är det nåt jag missar eller är det helt enkelt fantastiskt spånigt?

my747509030502.jpg

Den och en Rambo kniv så är man är redo för ett liv i vildmarken!
Kan förstå om någon skrivbordsnisse kläcker idén. Men vem är skruvad att han är beredd att finansiera tillverkningen?
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg