När man har sett 5-6 personer kliva upp i en container med väskor och börjar hoppa på dem för att de ska bli komprimerade och rymmas i planet så blir man riktigt förbannad. De försökte flera gånger att köra fort med trucken för att pressa in väskorna i planet, men de misslyckades så de tog ut containern igen ur planet och fortsatte att hoppa. Att de hoppade på väskorna mitt framför vågra ögon skapade total ilska bland medpassagerarna. Kunde tyvärr inte ingripa och "rädda" våra väskor från misshandeln då det var ett 40-50 tal militärer med automatvapen som vaktade inne på flygplatsen.Skulle aldrig fundera på något annat än väska med hårt skal i de fallen då man sett hur väskor hanteras på flygplatser - senaste skräckisen var när väskbilen framför tappade cirka 10 väskor när vi taxade in strax bakom. Jag ser det som ett smärre mirakel att inte flr väskor kommer bort. Märkligast av allt är att de alltid kommer bort på hemresan och levereras med taxi två dagar senare -men annars måste ju flygbolaget ekipera mig och det har hitills inte hänt.
/Patrik
Flyga med ramryggsäck (utanpåliggande ram)
- Trådstartare Kanel
- Start datum
Liknande trådar
Liknande trådar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ryggsäck med utanpåliggande sidofickor - en omöjlig önskan?
- Börjat av Karolina P
- Svar: 61