Blir väl säkert lite upprepningar nu men here goes:
Jag tror inte jag sett var du tänkt vandra - det kan också göra lite skillnad. Passerar man stugor så kan man i de flesta fylla på lite käcka grejer så som gas och en del mat. Kostar lite mer men man slipper kånka på det i en vecka också.
Sen så var det ju (som folk redan varit inne på) rätt mycket t-shirtar, linnen och underställ. Jag kan bara tala för mig själv (som är rätt varm av mig) men det ska rätt mycket till för att jag ska tycka att det är kallt nog att sätta på underställ under vandring. På benen har jag aldrig haft det. Men det är som sagt mycket personligt.
Dock så är det mycket som ligger i ungefär samma nisch, kanske överväga att lämna två eller tre av ovan nämnda plagg och ta med en lätt vindjacka, flanellskjorta eller liknande så får du mer flexibilitet i klädvalet. Har du en bra regnjacka som andas hyggligt kan man t.o.m överväga att ha den även som vindjacka.
Angående om det funkar med underställ+microfleece+regnjacka så är det svårt för andra att svara på. Det enklaste är att faktiskt prova själv utomhus men det kanske är svårt att hitta en kväll med tillräckligt låg temperatur nu. Personligen tycker jag att det låter som att det kan bli kallt efter ett tag när det är +3 och snålblåst på fjället.
Följer du mitt tips ovan och fimpar en t-shirt, linne och ett underställ för t.ex en halvtjock skjorta kan du ha underställ-t-shirt-skjorta-microfleece-regnjacka. Fem lager kommer man långt på
Vad gäller vattenflaska så förordar jag nån variant i mjukplast. Kostar nån hundring för en enlitare (vilket är hutlöst) men tar ingen plats när man inte använder den (vatten finns överallt) och eftersom den är mjuk så är den rätt tålig också.
Sen så klart skaffa så små förpackningar av allt i form av tandkräm, solskydd etc. Jag tycker f.ö att handsprit är bra - att tvätta händerna i kallvatten efter toalettbesöket känns inte som en vinnare. En liten flaska handsprit är en helt OK extra börda i det läget imho.