Det är gissningsvis tältet (typ?) och sovsäcken (syntet tar dramatiskt mycket mer plats) som är ditt största problem.
Men utöver var andra redan skrivit om stol, såg m m, så känns det spontant att du har alldeles för mycket onödiga dubbleringar bland dina kläder (även om, vad jag antar, listan inkluderar det du har på dig)
Jag skulle skippa:
Jag skulle däremot ersätta din microfleece mot något riktigt varmt rast- och förstärkningsplagg (fleece, ull eller dun efter tycke och smak).
Av andra saker du räknat upp skulle jag, utöver vad andra redan satt fingret på
Men utöver var andra redan skrivit om stol, såg m m, så känns det spontant att du har alldeles för mycket onödiga dubbleringar bland dina kläder (även om, vad jag antar, listan inkluderar det du har på dig)
Jag skulle skippa:
- Ett av byxparen
- De bägge syntet-tischorna och syntetlinnet - du har ju ett fullständigt ombyte med underställ
- Sandalerna, om dina kängor är skalkängor (som därmed går att vada i)
- En av de tre omgångarna strumpor (men behålla två fullständiga omgångar, dvs 2x (tunn+tjock) om du kör med dubbla, eller 2x1 om du kör med enkla)
Jag skulle däremot ersätta din microfleece mot något riktigt varmt rast- och förstärkningsplagg (fleece, ull eller dun efter tycke och smak).
Av andra saker du räknat upp skulle jag, utöver vad andra redan satt fingret på
- Skippa matskålen (man kan äta ur kastrullen)
- Ersätta tvålitersflaskan med två 0,5-liters (fullt tillräckligt och mer flexibelt)
- Skippa ena gaspatronen (230 g gas/vecka bör redan det ge helt OK marginal), samt, last not least
- Byta ut gröten och de frystorkade rätterna mot mer näringstäta och mindre skrymmande maträtter.