Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja visst är det för er som är hugade kommer del två imorgon. Vet inte vilken tid ännu eftersom vi inte är klara med det reportaget ännu men frammåt eftermiddagen/kvällen borde det ligga på svt.se/nordnytt
Hon på slutet som vill ha en torr sovsäck. Vi delade boende i Kiruna. Skall hälsa. Jag hade sådan otrolig tur själv att jag bara hade regn någon mil på slutet men då dugg blandat med lite större skurar men han torka upp där emellan. Var torr i mål.
Ja visst är det för er som är hugade kommer del två imorgon. Vet inte vilken tid ännu eftersom vi inte är klara med det reportaget ännu men frammåt eftermiddagen/kvällen borde det ligga på svt.se/nordnytt
http://svtplay.se/v/1654932/jubel_vid_malgang_for_vandrare var ett härligt reportage där ajg fick se mina stukpolare från Ripan lubba i mål under folkets jubel. Kul kul. Annika, Walle och Liv ni var väl värda jublet vid målgången. Mycket bra kämpat på fjället.