Det finns någon form av vindskydd som har dragkedja runt om och går att använda som poncho osv. Någon som känner till denna skapelse ??? Fungerar den och är den bra, vart köper man den ???
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fjällduken
- Trådstartare suneiskogen
- Start datum
Jeg har brukt Jervens fjällduk i flere utførende i snart 15 år. De har sine før- og nackdelar, men generelt er jeg meget fornøyd med produktet. Bruksområdene er det din egen fantasi som setter begrensning på.
Jeg har brukt den som;seil på kano,"telt",poncho, pakket inn slakt på fjellet for å holde fluer ute,sovepose og soveposeovertrekk, kamuflasje, vindskydd,sols-seil......
For øyeblikket kjører jeg med en kingsize termo. Den går som ren bivakk pose året rundt, må ha liggeunderlag og om vinteren en grei tresesongspose. Da har jeg plass til meg og to hunder + ryggsekk.
På korte turer har jeg alltid en orginalduk med meg.
Den veier lite, men gir deg mange opsjoner.
Legger ved URL´en; http://www.jerven.no/, med kontakt i Sverige.Den er dyr, men de gir god service. Det finnes også andre varianter, men ingen som er såpasse allsidige som denne.
PS. De med termofôr lukter pyton hvis du ikke lufter dem etter bruk.
Jeg har brukt den som;seil på kano,"telt",poncho, pakket inn slakt på fjellet for å holde fluer ute,sovepose og soveposeovertrekk, kamuflasje, vindskydd,sols-seil......
For øyeblikket kjører jeg med en kingsize termo. Den går som ren bivakk pose året rundt, må ha liggeunderlag og om vinteren en grei tresesongspose. Da har jeg plass til meg og to hunder + ryggsekk.
På korte turer har jeg alltid en orginalduk med meg.
Den veier lite, men gir deg mange opsjoner.
Legger ved URL´en; http://www.jerven.no/, med kontakt i Sverige.Den er dyr, men de gir god service. Det finnes også andre varianter, men ingen som er såpasse allsidige som denne.
PS. De med termofôr lukter pyton hvis du ikke lufter dem etter bruk.
Kondens
PS. De med termofôr lukter pyton hvis du ikke lufter dem etter bruk. [/QUOTE]
>>> Blir det inte mycket kondens i den eller är det det du säger med att det luktar pyton. Att sitta i den borde fungera rätt bra men att ligga borde ge mer kondens när tyget ligger mot kroppen.
Hur sitter du i den om det regnar ? Har man en vanlig pocho har man ju ändå en luva att sitta under ?
PS. De med termofôr lukter pyton hvis du ikke lufter dem etter bruk. [/QUOTE]
>>> Blir det inte mycket kondens i den eller är det det du säger med att det luktar pyton. Att sitta i den borde fungera rätt bra men att ligga borde ge mer kondens när tyget ligger mot kroppen.
Hur sitter du i den om det regnar ? Har man en vanlig pocho har man ju ändå en luva att sitta under ?
Hei !
Har en Fjellduken original.(Den utan termofòr).Det blir kondensproblem når den er over sovsacken. Fungerar ok som vind och regnskydd nàr du sitter i den.
Med ràtt bekledning er det et produkt jàg brukar sàllan.
Skal kjøpe Hilleberg`s tarp i stàllet.Perfekt nàr familien skal ha matpaus i dårligt vàder.Spànner du den ut som tak med tau fàstat i tràder/ grànar.
Har en Fjellduken original.(Den utan termofòr).Det blir kondensproblem når den er over sovsacken. Fungerar ok som vind och regnskydd nàr du sitter i den.
Med ràtt bekledning er det et produkt jàg brukar sàllan.
Skal kjøpe Hilleberg`s tarp i stàllet.Perfekt nàr familien skal ha matpaus i dårligt vàder.Spànner du den ut som tak med tau fàstat i tràder/ grànar.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg