Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Äntligen en dröm dag på fjället, men bettet var dåligt på förmiddan och fisket kom inte i gång fören på eftermiddan.
Kom över färska utterspår långt upp fjället, det är ju några ställen där det är öppet vatten men det är långt mellan dom. Ser härligt ut där den tar några språng och sen glider på magen.
Äntligen en dröm dag på fjället, men bettet var dåligt på förmiddan och fisket kom inte i gång fören på eftermiddan.
Kom över färska utterspår långt upp fjället, det är ju några ställen där det är öppet vatten men det är långt mellan dom. Ser härligt ut där den tar några språng och sen glider på magen.
Det är sådana dagar man vill ha när man är ute. Härliga foton o grattis till fångsten! Kul med lite utterspår.
I Kalix har det snöat och haglat om vartannat idag. Riktigt aprilväder!
Du och Anders är ju de enda som levererar fisk här på forumet frånsett pegaso som får en och en annan snipa mellan varven.
Själv har jag precis legat på locket ovanpå min förträffliga ullfilt från 50-talet och beskådat en vacker solnedgång.. Blir inte mycket fiske för min del just nu då jag är lite krasslig med lite tung andning o huvudvärk... Kanske har en åkt på coronan, vem vet..... Hoppas du slipper skiten uppe hos dig........ Skitfiske....
Själv har jag precis legat på locket ovanpå min förträffliga ullfilt från 50-talet och beskådat en vacker solnedgång.. Blir inte mycket fiske för min del just nu då jag är lite krasslig med lite tung andning o huvudvärk... Kanske har en åkt på coronan, vem vet..... Hoppas du slipper skiten uppe hos dig........ Skitfiske....
Det var inte bra får hoppas det inte är corona, du får krya på dig.
Man tar ju alla förhandsreglar för att slippa det, är bara in till stan och handlar och ser till farsan.
Tänk om alla hade följt förhandsreglerna, här ränner Vadstenabor och turister runt som ingenting har hänt... Bedrövligt.... Det är så att en skäms för att vara svensk just nu.... Nåväl, det var inte meningen att gnälla i din tråd... Ha det bäst Troll och tack för dina fina bilder!!
Åter en fin dag, inte ett vindpust och strålande sol.
Det är gott om ripa det händer man vaknar till ett jäkla kacklande. Den här satt rätt ovanför stugan.
I dag var fisken på hugget så det blev bra utdelning.
Åter en fin dag, inte ett vindpust och strålande sol.
Det är gott om ripa det händer man vaknar till ett jäkla kacklande. Den här satt rätt ovanför stugan.
I dag var fisken på hugget så det blev bra utdelning.