Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det inte en form av reklam? Om Addnature och listan på produkter på slutet av filmen?
Jag skulle inte resa upp ett tält där det blåser kraftigt. Skulle hellre gå ner i dalen eller fortsätta gå tills det finns ett skyddat ställe. Inte vänta tills det blir mörkt? Hrm.
Är det inte en form av reklam? Om Addnature och listan på produkter på slutet av filmen?
Jag skulle inte resa upp ett tält där det blåser kraftigt. Skulle hellre gå ner i dalen eller fortsätta gå tills det finns ett skyddat ställe. Inte vänta tills det blir mörkt? Hrm.
Verkar inte vara så mycket till reklam med tanke på att de fick retirera (fly) till ett vindskydd i mörkret. Var det vindskyddet i Lunddörren? Detta skall väl främst användas i nödsituationer.....
Nog är det det vindskyddet. Det finns väl bara ett i Lunndörren. Det var ett Hilleberg nånting som blåste iväg, och det var ett Hillberg någonting som stod kvar.
Javisst finns det bara ett vindskydd i själva Lunndörrspasset. Det ligger ganska precis mitt i själva passet.
Med tanke på tältet så känns det väl som att vilket tält som helst blåser iväg om det är så att man kanske missar att ankra det i något medans man sätter upp det. Så om så var fallet här så blir det ju irrelevant med vilket märke det är
Trevligt är det ju hur som helst i Lunndörren. Hoppas att det gick bra för er med resten av turen, för satan vad det kan blåsa där
Håller med Morgan. Det handlar inte om märke på tält. Jag var ju inte med själv utan mitt bidrag består endast i ett försök att klippa ihop filmsnuttarna, men det blåste tydligen löjligt mycket. Tältet var fullt förankrat men jorden var ganska porös vilket gjorde att det lättade.