Härligt att kunna skylla på någon annan, för något som du erkänner att du är skuld till själv. Naturkompaniet är ju verkligen inte ensamma om att skicka hem reklam som man bett om.
Det är ju bara att avbeställa katalogen om du inte vill ha den för det kan ju inte vara 1:a gången du får den.
Antimiljöbeteende är inte detsamma som att vara miljöbov men vissa resonerar nog så.
//Peter
Jag har inte uppmuntrat dem som kund på minst 5 år. Det bore vara en tillräckligt lång tid för att de inte ska skicka hem saker til mig. Hur länge kan man anses vara kund hos ett företag efter att man köpt av dem?
Sen ska jag egentlgen inte behöva avbeställa katalogen. ett miljövänligt företag ska nog fundera ett varv till innan de ens börjar skicka ut dem. Att ett företag är ett miljösvin är ju ingen ursäkt för att andra ska vara det också.
Nä ett modernt företag ser til attha en bra hemsida, där all info finns tillgänglig och som sen får ut sin information till de som vill ha den via de olika nya medier som finns.
Ett cafe i Boston för et tag sen gick tex ut på twitter om att det var rabatt en morgon, de hade tydligen en jättekö utanför.
Christian