Cykeln ser riktigt fin ut.
Om jag fick peta lite på cykeln så skulle jag:
*Ta bort reflexerna i hjulen eftersom att du har reflexer i däcken. Sen när du byter däck så får du köpa Schwalbe igen eftersom att det är det enda däcket (antar att det är någon form av Marathon) som pallar långfärdscykling. I Afrika där du inte hittar Schwalbe så undviker man ju gärna att cykla i mörker iaf.
*Sätta dit kombipedaler från Shimano, så kan du använda den andra sidan när SPD konstruktionen går "sönder" som den aldrig gör före lagret
*Jag skulle sätta dit en sadelstolpsklamma utan snabbkoppling så att sadeln sitter fast ordentligt.
*Lampan på sadelstolpen verkar onödig, köp en lysgröngul cykeltröja istället.
*Kanske experimentera med tanken att montera ett sånt http://www.hebie.de/bipod-stand-690T.hebie690t.0.html?&L=1 stöd för att få stadga. Skulle det inte passa så finns det liknande som man fäller upp båda stöden på vänster sida. Satt på Skeppshultcykeln V 2008.
Men jag är ju petig också
Om jag fick peta lite på cykeln så skulle jag:
*Ta bort reflexerna i hjulen eftersom att du har reflexer i däcken. Sen när du byter däck så får du köpa Schwalbe igen eftersom att det är det enda däcket (antar att det är någon form av Marathon) som pallar långfärdscykling. I Afrika där du inte hittar Schwalbe så undviker man ju gärna att cykla i mörker iaf.
*Sätta dit kombipedaler från Shimano, så kan du använda den andra sidan när SPD konstruktionen går "sönder" som den aldrig gör före lagret
*Jag skulle sätta dit en sadelstolpsklamma utan snabbkoppling så att sadeln sitter fast ordentligt.
*Lampan på sadelstolpen verkar onödig, köp en lysgröngul cykeltröja istället.
*Kanske experimentera med tanken att montera ett sånt http://www.hebie.de/bipod-stand-690T.hebie690t.0.html?&L=1 stöd för att få stadga. Skulle det inte passa så finns det liknande som man fäller upp båda stöden på vänster sida. Satt på Skeppshultcykeln V 2008.
Men jag är ju petig också