FC Gaston

Vi e ett gäng från klubben som tänker dra igång ett fotbollslag.
Vi kommer isåf att spela fem matcher kvällstid antagligen på måndagar eller torsdagar i lägsta divisionen. Start i september (tror jag) på Smörlyckans hårda grusplaner..

Än är vi jag, Lizarazu (Lill-Johan), Hård Håkan Mild, Owen (på topp såklart), Mellberg (Schysstingen), Martin J, Lill-Jimmy och rykten säger att Gustav och Kempe oxå är förhandlingsbara.

Vi behöver en MÅLVAKT och kanske någon till utespelare.

Sugen? Hör med mig, kostnaden blir ca 100 kr/pers.

dag.g@home.se
211 12 52

Fotbollen startar inte förrän runt den 20e sept.
Slutar runt 1 nov - sorry Erik
IT Johan e med nu oxå men vi saknar fortfarand MÅLVAKT!

o så något annat:
här e några skisser på hur SKKs hemsida skulle kunna se ut.
1:an är gammal, 2:an e lite flashigare,
3an är en sjuk idé som föddes i Lofoten
tanken var först att vi skulle ta en bild av en underarm ur en anatomibok, men jag hade ingen sådan i närheten, istället hade jag en bild som gick typ lika bra..

hoppas ingen tar illa upp :=)

http://www2.utsidan.se/skaneskk/hemligt/

Kroppsfixering

Angående förslag 3 så säger jag bara: SKYHÖGA royalties! En bild på min anatomiskt välsvaravade högerarm ligger nog mer i linje med klubbens ekonomi...

(Fotograferingen bör dock ske inom snar framtid eftersom sommarens lättja och utsvävningar har en alltmer utjämnande effekt på anatomin)

/H

Målvakt ?

Om jag inte befunnit mig på andra sidan pölen hade jag gärna ställt upp som Målvakt. Jag har en ärevördig karriär som målvakt som slutade (till tränarens stora glädje ? ) samma säsong som jag släppte in två utsparkar från andra målvakten.....

Erik S.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg