FC Gaston

Vi e ett gäng från klubben som tänker dra igång ett fotbollslag.
Vi kommer isåf att spela fem matcher kvällstid antagligen på måndagar eller torsdagar i lägsta divisionen. Start i september (tror jag) på Smörlyckans hårda grusplaner..

Än är vi jag, Lizarazu (Lill-Johan), Hård Håkan Mild, Owen (på topp såklart), Mellberg (Schysstingen), Martin J, Lill-Jimmy och rykten säger att Gustav och Kempe oxå är förhandlingsbara.

Vi behöver en MÅLVAKT och kanske någon till utespelare.

Sugen? Hör med mig, kostnaden blir ca 100 kr/pers.

dag.g@home.se
211 12 52

Fotbollen startar inte förrän runt den 20e sept.
Slutar runt 1 nov - sorry Erik
IT Johan e med nu oxå men vi saknar fortfarand MÅLVAKT!

o så något annat:
här e några skisser på hur SKKs hemsida skulle kunna se ut.
1:an är gammal, 2:an e lite flashigare,
3an är en sjuk idé som föddes i Lofoten
tanken var först att vi skulle ta en bild av en underarm ur en anatomibok, men jag hade ingen sådan i närheten, istället hade jag en bild som gick typ lika bra..

hoppas ingen tar illa upp :=)

http://www2.utsidan.se/skaneskk/hemligt/

Kroppsfixering

Angående förslag 3 så säger jag bara: SKYHÖGA royalties! En bild på min anatomiskt välsvaravade högerarm ligger nog mer i linje med klubbens ekonomi...

(Fotograferingen bör dock ske inom snar framtid eftersom sommarens lättja och utsvävningar har en alltmer utjämnande effekt på anatomin)

/H

Målvakt ?

Om jag inte befunnit mig på andra sidan pölen hade jag gärna ställt upp som Målvakt. Jag har en ärevördig karriär som målvakt som slutade (till tränarens stora glädje ? ) samma säsong som jag släppte in två utsparkar från andra målvakten.....

Erik S.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg