FC Gaston - anmält och fit for fight

Allright boys,
Då har jag anmält och betalt fotbollslaget. Det mesta pekar åt att vi kommer spela på onsdagar med start den 19e. Sen blir matcher de följand fyra onsdagskvällarna + att vi kommer spela i en cup med lag från alla divisionerna - så länge vi vinner.

Vad tror ni om att latcha lite fotoll nu på onsdag (alt torsd)? Jag ligger ute med en del pengar så det vore fint om ni som ska vara med betalar mig 100 kr snarast...

De som fn är med i laget är:
1. Dag
2. Lill-Johan
3. Hård Håkan (Zuper Zlatan! - nöjd??)
4. Owen
5. Schysstingen
6. Martin J
7. Lill-Jimmy (har betalt!)
8. Kempe
9. IT-Johan
10. Andreas X

rykten säger även
11. Harald (i mål)

Matchprogram:

På Smörlyckans idrottsplats (över vägen mitt emot Viktoriastadion, längst bort på grusplanerna):

Ons 19/9 kl 20.30 mot THE WAGGERS
Ons 26/9 kl 19.45 mot ATLETICO ABB
Tor 27/9 kl 17.45 mot WISH WE WERE ROMA - Cupmatch 1
Fre 28/9 kl 16.30 mot TEMPELIKANERNA - Cupmatch 2
Ons 3/10 kl 20.30 mot BK RÖVEN
Ons 10/10 kl 21.15 mot FOTBOLLSLAGET
Ons 17/10 kl 21.51 mot VARM KORV 10 KR

Till Erik

Jo Erik, jag undrar bara om du har en förälder som har bott i Stockholm? Jag råkar sitta nere i Frankrike med en kompis som påstår att han kanske känner din bror Henrik (om du har en sådan) :)

/Tina

liten varld!

jag undrar vad min lillebror haller pa med i sthlm egentligen. Har i Australien (!) har jag traffat tva tjejer (oberoende av varandra) som bada kanner Henke.

svaret ar alltsa: ja (och vi e tydligen ratt lika varandra...)

/erik

Jo, han heter Jocke Abeleen (du kanske också känner Martin Engdahl?) och bodde nära Nilstorpsvägen där han trodde att ni bodde...
Jag bor själv bara en bit därifrån (när jag är hemma alltså). Lite lustigt är det i alla fall! Min kompis bara reagerade när han såg ditt namn så jag var tvungen att fråga!

:) /tina

upp på dobbarna

Dag,

jag vill låta meddela att jag kommer att komma tillbaka och vara redo før grusspel den 10 oktober då "fotbollslaget" skall krossas.

Hur har det førresten gått hittils? Ær vi fortfarande kvar i cupen?

Mvh schysstingen

jo

honom har ju tom jag traffat- fast han kommer nog inte ihag mig. Hans mamma (Gunnel?) och min pappa+fru var gympaledare tillsammans en massa ar.- E det nan annan som ar intresserad av det har?...

ha de sa bra allihop- imorse blev jag overkord av ett radhus (det kandes som det iaf) och sen uppspottad pa stranden . Jag har fortfarande inte klattrat nat men om jag inte blir sprangd i luften eller tagen gisslan i Indonesien sa ska jag nog overtala jenny att stanna forbi Railey Beach och fira jul :)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg