Fantasi påhittighet viktigt

Apropå midsommarfirande o allemansrätt...

Kan tänka mig en utsidanmedlem som går förbi o ser bh:n. "Fan vad folk slänger skit i naturen!"

Vättlefjäll;365477 sa:
Kan tänka mig en utsidanmedlem som går förbi o ser bh:n. "Fan vad folk slänger skit i naturen!"

Snarare småle och skaka på huvudet åt ungdomsåren.

peter

Hmm...om man ser till inlägget nedan verkar det vara pajkastning/deathmatch utan mig i ena ringhörnan?

Senast ändrad:
På en gångbro i Umeå där jag bor verkar det vara kutym att kasta sina trosor under helgkvällarna. 2 gånger hittils har jag undrat vad det är för färgglada trasor som legat och skräpat när jag varit ute med hunden. Eftersom lapphunden är ett på många sätt äckligt djur, spårar han förstås upp och hugger tra/o-sorna, och så börjar cirkusen. Måhända sitter någon stackars klättrerska fångad i närheten av bron, och måhända har/hade hon väldigt gott om underkläder?

Skämt åsido, så är väl fantasi och improvisationsförmåga det näst viktigaste vid överlevnad, efter ren överlevnadskunskap. Rätt grejor tror jag ofta kommer i tredje hand, även om det är olika i olika situationer (det som räddar liv i händerna på en kunnig person kan döda i händerna på fel person...)

Snarare småle och skaka på huvudet åt ungdomsåren.

peter

Hmm...om man ser till inlägget nedan verkar det vara pajkastning/deathmatch utan mig i ena ringhörnan?

Näe, så får du inte känna !!!, vi är väl pajbakare allihopa särskilt du som verkar göra allt för o kasta skit på mig hela tiden vad har jag gjort dig igentligen , VA !!! jag blir så d-a sur... usch Du tror du e nåt eller ? komma här o säga att jag lämnar dig utanför ! Oförskämt!!! (Nu ä du med peter)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Joones En liten tillbakablick (hitta vilse är viktigt) Överlevnad 2

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg