Sy en i guldfärgad silnylon, då går den att använda både som tarp och hjälpsignal.......
Jag ska fundera på det. Öhrnell goes Zena Warrior Princess!
Sy en i guldfärgad silnylon, då går den att använda både som tarp och hjälpsignal.......
Jag ska fundera på det. Öhrnell goes Zena Warrior Princess!
Vättlefjäll;365477 sa:Kan tänka mig en utsidanmedlem som går förbi o ser bh:n. "Fan vad folk slänger skit i naturen!"
Kan tänka mig en utsidanmedlem som går förbi o ser bh:n. "Fan vad folk slänger skit i naturen!"
Öhrnell..
Du har nog missuppfattat cenariot. Hon åkte inte själv ned för kabeln med hjälp av BH´n
, utan skickade bara ner BH´n!
Johnny
På en gångbro i Umeå där jag bor verkar det vara kutym att kasta sina trosor under helgkvällarna. 2 gånger hittils har jag undrat vad det är för färgglada trasor som legat och skräpat när jag varit ute med hunden. Eftersom lapphunden är ett på många sätt äckligt djur, spårar han förstås upp och hugger tra/o-sorna, och så börjar cirkusen. Måhända sitter någon stackars klättrerska fångad i närheten av bron, och måhända har/hade hon väldigt gott om underkläder?Kan tänka mig en utsidanmedlem som går förbi o ser bh:n. "Fan vad folk slänger skit i naturen!"
Snarare småle och skaka på huvudet åt ungdomsåren.
peter
Hmm...om man ser till inlägget nedan verkar det vara pajkastning/deathmatch utan mig i ena ringhörnan?
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
En liten tillbakablick (hitta vilse är viktigt) | Överlevnad | 2 |