• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Facebook

På Facebook (community för sociala nätverk) finns det nu en öppen grupp som heter "Utsidan".

Syftet med Utsidan-gruppen på Facebook är att visa upp Utsidan i Facebook och pröva hur det funkar.

Jag tror det blir kul att få en sorts sammanställning (grupp) över Utsidanmedlemmar på Facebook. Det kan mycket väl öppna upp för fler möjligheter.

Gör så här:
  • Logga in på Facebook.
  • Klicka på "groups".
  • Ange sökordet "Utsidan".
  • Hittar du Utsidan-gruppen får du jättegärna klicka på "Join".

Jag misstänker att det mestadels blir aktiva personer inom både Utsidan- och Facebook-som "joinar" gruppen "Utsidan" på Facebook. Vilket i sig kan bli intressant.

Hur du nu vill, pröva om du vill. Det skulle vara kul att se hur många Facebook-användare som också är medlemmar i Utsidan. ;)

MvH/ Emil P.

Bra med många "Admin"

Hej Jan Murberger, nu är du också admin. Trevligt att du vill vara med i Utsidan-gruppen på Facebook.

MvH/ Emil P.

Gick med i gruppen så att jag kan stanna hela livet i CyberWorld. Tilräckligt många nätverk så behöver man aldrig logga ut och se den riktiga världen...

/Stelaln

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
andflygh Facebook-grupp för träffar i Stockholm Träffar 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg