Känner igen en del av tankarna. Vänder mig dock mot Aktivistdelen. Det liv du väljer och anser vara det rätta för tillfället behöver inte vara rätt för någon annan. Den bästa tjänst du kan göra världen är att leva livet precis som du själv vill leva det och låta andra leva de liv de vill leva. Hjälp gärna dina medmänniskor men tvinga inte på dem något. Det finns alltför många aktivister som arbetar med "goda" mål som kommer att göra världen till en fattigare plats både ekonomiskt och andligt.
Något jag själv upplevt i mitt eget livsprojekt är att man förändras konstant och att det liv man strävade efter nyligen är passé när man väl befinner sig i det. Livet är egentligen mest de förväntningar man har när man är i färd med att förändra det.
För övrigt är det smart att hålla nere levnadskostnaderna. Ofta anpassar man utgifterna efter de tillfälliga intäkterna. Det slutar ofta med att man ägs av ens prylar.
Något jag själv upplevt i mitt eget livsprojekt är att man förändras konstant och att det liv man strävade efter nyligen är passé när man väl befinner sig i det. Livet är egentligen mest de förväntningar man har när man är i färd med att förändra det.
För övrigt är det smart att hålla nere levnadskostnaderna. Ofta anpassar man utgifterna efter de tillfälliga intäkterna. Det slutar ofta med att man ägs av ens prylar.