Har nu beställt två st Reval kajaker, två Spraydeck neopren/Nylon samt två Carbon Wing paddlar från Eastpole i Estland.
Pris på en Reval är 670 Eur
Spraydeck 65 Eur
Carbon Wing 120 Eur
Totalt 1710 Eur.
Sen tillkommer 18 % VAT skatt (Summa totalt 2017 Eur)som måste betalas om man inte hämtar dem själv. Hämtar man dem själv så kan man chansa att ta dem genom tullen. Då tar Eastpol inget ansvar för att det skall lyckas.
Jag och min kompis har inte tid att åka och hämta dem så de skickas hem till oss för 2017 Eur. Annars hade vi åkt och hämtat dem själv. Man får ju en gratis semester för de där 18%.
Tallinks färja kostar (efter den 18 Aug) 570kr för två sittplatser + bilen (max höjd 1,9meter) enkel väg.
Då åker man mellan Kapellskär -Paldiski.
Paldiski ligger ca 45km från Tallin.
Vi ska få våra kajaker ca den 20 Aug.
Jag återkommer med mer info när jag har mer att berätta.
Mvh / Joachim
Pris på en Reval är 670 Eur
Spraydeck 65 Eur
Carbon Wing 120 Eur
Totalt 1710 Eur.
Sen tillkommer 18 % VAT skatt (Summa totalt 2017 Eur)som måste betalas om man inte hämtar dem själv. Hämtar man dem själv så kan man chansa att ta dem genom tullen. Då tar Eastpol inget ansvar för att det skall lyckas.
Jag och min kompis har inte tid att åka och hämta dem så de skickas hem till oss för 2017 Eur. Annars hade vi åkt och hämtat dem själv. Man får ju en gratis semester för de där 18%.
Tallinks färja kostar (efter den 18 Aug) 570kr för två sittplatser + bilen (max höjd 1,9meter) enkel väg.
Då åker man mellan Kapellskär -Paldiski.
Paldiski ligger ca 45km från Tallin.
Vi ska få våra kajaker ca den 20 Aug.
Jag återkommer med mer info när jag har mer att berätta.
Mvh / Joachim