Prova min
Hej,
Ser att någon söker en billigare Ally eller ville prova en. Jag har en begagnad som jag köpte för många år sen. Vi skulle ha den till ett fjälläventyr som inte blev av. Den var knappt använd när jag köpte den. Jag har använt den en gång för att se hur den fungerade. Nu ligger den mest och "skräpar" i en plastpåse utomhus. Antagligen inte optimalt, men så är det. En av anledningarna till att den blivit liggande är att den saknar sitsar. Den var så när jag köpte den. Vi hade då för avsikt att sitta på våra ryggsäckar då vi skulle vandra och paddla på vårt fjälläventyr. Förra veckan köpte jag en havskajak och det innebär att Allyn kommer att bli liggande. Om någon är intresserad att köpa den för en billigare peng så kan ni höra av er. Vill ni bara prova en Ally så kan ni få göra det, men ni får sätta ihop/plocka isär den själva. Jag bor precis vid en sjö så att provpaddla den är inget problem bara isen släpper (tidigast slutet på april). Bättre att den kommer någon annan till nytta än att den ligger oanvänd hos mig. Den är grön. Jag vet inte modell. Lätt att sätt ihop var den i alla fall, men den saknar som sagt sitsar. Går att köpa nya har jag sett om man vill det.
Jag bor utanför Gävle.
/Ola