• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Engelsktalande

Här har vi ingen humor. Det du har sett prov på är vår seriösa sida.

För fler förslag föreslår jag 8a.nu, där du bör kunna hitta flera klättrare med någon form av engelska som modersmål.

Utöver det har vi ju här på utsidan MicColli (nickname). Han både klättrar och pratar engelska bättre än jag (vilket iofs inte säger så mycket).
 
Jag är vem du söker!

Hej Keith,

I am a 26 year women from New Zealand who is into all types of adventures. Paddling (white water, sea kayaking), Caving, Hiking, Climbing, Ice climbing, Mountain Biking, Multisport, Alpine climbing, skiing, snorkelling, swimming, orienteering ... and I also love big adventures into the wilderness.

I am currently living in Stockholm and seeking employment so I also have plenty of time. Let me know if I can help you with your program.

Cheers
Clare
 
Ja räds inga hinder!!!

Hej.
Jag är ingen engelsman.
-Men ja behärskar engelska språket bra.
Hm vet inte om ja är nån 100% äventyrare.
Men ja gillar att vandra i våran underbara natur.
Och räds inga hinder på mina vandringar.
Önskar dig lycka till med att hitta en passande äventyrare till ditt UR program....

Mvh vandrings fiske & foto gubben/David
 
jag bor i örebro, ar från kanada, jag gillar det ut i naturen, göra några aventure varje år, pratar bra svenska, men skirver inte så bra, hahaha.
vet inte om det är vad du söker men kollar på mitt profil och e-post mig om det passar.

kanske vi hors? :)

och jag kanner flera engelska personner i örebro också.