Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En hunter
- Trådstartare seved1
- Start datum
hinner du se solen nått då?
Den som väntar på nått gått väntar alltid för länge
BZ/
He he nej inte så mycket, det måste jag erkänna.
Ha ha ja det är sant.
Seved
Kanonfin Seved! Den där Desert Ironwood är en pärla. Hur mycket har du kvar? Kanske läge att tinga en liten petty . (Petty är en kökskniv. Den är behändig i samband med bl a lökhackande).
En liknande skapelse fast med något delikatare och smalare blad i CPM 154CM med Desert Ironwood-grepp skulle vara ett riktigt fint tillskott till mina andra köksknivar
~Paul~
En liknande skapelse fast med något delikatare och smalare blad i CPM 154CM med Desert Ironwood-grepp skulle vara ett riktigt fint tillskott till mina andra köksknivar
~Paul~
Kanonfin Seved! Den där Desert Ironwood är en pärla. Hur mycket har du kvar? Kanske läge att tinga en liten petty . (Petty är en kökskniv. Den är behändig i samband med bl a lökhackande).
~Paul~
Tackar Paul. Ja Ironwood går alltid att få tag på och CPM154CM är ju ett kanon stål. Det finns ju lite tunnare CPM154CM oxå.
Seved
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Cold Steel Master Hunter :/ | Utrustning allmänt | 7 | ||
Tugnt taperad Hunter | Utrustning allmänt | 3 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg