Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En huggare klar för coating
- Trådstartare seved1
- Start datum
Det där var ingen dålig pryl!
Canvasmicartan e snygg. jag hade nog gillat ett mattare blad dock... Men du får ta min kommentar för vem den kommer från... han den där med små fällknivar
BZ/
Nej det är en rejäl pjäs. Ja bladet är inte så blankt som det ser ut. Det är vanlig slipfinnish på det. Ha ha inget fel på fällisar.
Seved
Väldigt fin Seved! Möjligtvis kunde handtaget ha varit lite längre .
~Paul~
Ja jag ska göra ett större fingerurtag på nästa. Nästa omgång jag skär ska bli med längre handtag.
Seved
Vad väger den? Hur är balansen?
Jodå skaplig balance är det. Sådana här blir ju alltid lite framtunga. 540 gram väger den.
Seved
Jodå skaplig balance är det. Sådana här blir ju alltid lite framtunga. 540 gram väger den.
Seved
Rätta mig om jag har fel men är det inte framtungheten som är lite utav grejen med huggare?
Jag tror inte att du behöver göra ett djupare fingerurtag Seved. Det räcker med längre handtag .Ja jag ska göra ett större fingerurtag på nästa. Nästa omgång jag skär ska bli med längre handtag.
Seved
~Paul~
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
En mindre huggare | Utrustning allmänt | 7 | ||
Coating på insidan av ryggsäck | Utrustning allmänt | 8 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg