Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En bushqueen
- Trådstartare seved1
- Start datum
Jättefin! Och med fånglinehål . Var köpte du bladmaterialet?
~Paul~
Japp den vart bra. Jag är jäkligt nöjd med den. Nån sa att det såg ut som om den var huggen ur en å samma sten. Ha ha. Japp fångline hål å allt. Det gör jag i alla blad nu.
Ha ha ja där hade jag lite tur. Jag köpte en hel jvla pall med 2140 från en mekverkstad, som skulle lägga ner. Till rätt så bra pris. Så jag säljer dom till rätt bra pris oxå ca 1200:- skulle jag tro.
Seved
OK, fint. Grattis till förvärvet av 2140!Japp den vart bra. Jag är jäkligt nöjd med den. Nån sa att det såg ut som om den var huggen ur en å samma sten. Ha ha. Japp fångline hål å allt. Det gör jag i alla blad nu.
Ha ha ja där hade jag lite tur. Jag köpte en hel jvla pall med 2140 från en mekverkstad, som skulle lägga ner. Till rätt så bra pris. Så jag säljer dom till rätt bra pris oxå ca 1200:- skulle jag tro.
Seved
~Paul~
Snygg!
Påminner lite om Fällkniven nya Juni och Jarl. Fin komposition. Grattis.
//Per
Tackar Per Kul att du gillar den. Måste kolla hur Juni och Jarl ser ut.
Seved
OK, fint. Grattis till förvärvet av 2140!
~Paul~
Tackar. Ända nackdelen är att det inte är knivblads format på stålet, men en kompis brukar smida ut lite ibland.
Seved
Ajdå, lite extrajobb m a o. Vilken tjocklek är det?Tackar. Ända nackdelen är att det inte är knivblads format på stålet, men en kompis brukar smida ut lite ibland.
Seved
~Paul~
Ajdå, lite extrajobb m a o. Vilken tjocklek är det?
~Paul~
Javisst fn. Det är stora bitar som attan, så det blir mycket smida.
Seved
Du råkar inte ha en Power-hammare )): http://www.yukonforge.com/images/PowerHammer3.jpgJavisst fn. Det är stora bitar som attan, så det blir mycket smida.
Seved
~Paul~
Ja en sån skulle man ju ha. O så en smedja att stoppa den i.
Seved
Vad ska du ha för den
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg