En bushqueen

Jag var tvungen att bryta av forumknivs slipandet lite så jag limmade den här och slipade skaftet.
Vad tycker ni om den. Den är gjord i O1 stål med skaft i stabbat boxelder. Bladet är 3 mm tjockt och 30 mm brett.

Bushqueen2.gif

Bushqueen1.gif

in-hand-6.gif

Seved

Jättefin! Och med fånglinehål ;). Var köpte du bladmaterialet?

~Paul~

Japp den vart bra. Jag är jäkligt nöjd med den. Nån sa att det såg ut som om den var huggen ur en å samma sten. Ha ha. Japp fångline hål å allt. Det gör jag i alla blad nu.

Ha ha ja där hade jag lite tur. Jag köpte en hel jvla pall med 2140 från en mekverkstad, som skulle lägga ner. Till rätt så bra pris. Så jag säljer dom till rätt bra pris oxå ca 1200:- skulle jag tro.

Seved

Japp den vart bra. Jag är jäkligt nöjd med den. Nån sa att det såg ut som om den var huggen ur en å samma sten. Ha ha. Japp fångline hål å allt. Det gör jag i alla blad nu.

Ha ha ja där hade jag lite tur. Jag köpte en hel jvla pall med 2140 från en mekverkstad, som skulle lägga ner. Till rätt så bra pris. Så jag säljer dom till rätt bra pris oxå ca 1200:- skulle jag tro.

Seved
OK, fint. Grattis till förvärvet av 2140!

~Paul~

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg