Eld hela natten....

Oj, då!

Peter, är det din och din "dams" ryggor på bilden? Vi har ju snackats vid några gånger här på utsidan nu och så visar det sig att vi tom kör med samma ryggor! T.o.m. färgerna stämmer! Jomenvisst, vi har varit i vindskyddet vi också, det är nästan hemamarker... Anna

Peter, är det din och din "dams" ryggor på bilden? Vi har ju snackats vid några gånger här på utsidan nu och så visar det sig att vi tom kör med samma ryggor! T.o.m. färgerna stämmer! Jomenvisst, vi har varit i vindskyddet vi också, det är nästan hemamarker... Anna

Hej Anna !
Jo det stämmer det är våra ryggor du ser på bilden, frugan ser lite fundersam ut men är jättetrevlig !
Skulle va kul om vi träffades ngn gång.
Gamla ryggor funkar fortfarande, remmar o packsäckar, höjbar ram, Fjällräven, går inte av för hackor...
Den blå till vänster var min näst första ryggsäck, den första var en olivgrön "päronryggsäck" jag fick låna, som hängde ner på ändan, med två tvättsvampar som skydd vid axlarna, (det funka) fick däremot blödande skoskav efter en km i mina skidpjäxor, (hade 1,5 mil kvar...) usch de var tider det...
Nästan hemmamarker, var har du dina?
Hoppas du hör av dig, blev jätteglad att du skrev.
peter1959skuggan

Bästa vägen till scouternas vindskydd

Satt här och läste om era eskapader vid Magnehultsjön.....Var själv där i början på 80-talet och vill nu tillbaka...menn.....Vilken är den bästa vägen till vindskydden?? Skulle vara tacksam för ett snabbt svar =)

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg