Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eco Challenge 2002 Fuji
- Trådstartare Kacken
- Start datum
EC
Jag har frågat TV3 men inte fått något svar, förra året ställde jag frågan till dem angående Nya Zeeland. Då svarade de att de inte skulle sända tävlingen. 1 vecka senare började trailers rulla på 3:an.
Mitt förslag är att alla som är intresserade frågar TV3 så kanske de kommer med ett svar...
Jag har frågat TV3 men inte fått något svar, förra året ställde jag frågan till dem angående Nya Zeeland. Då svarade de att de inte skulle sända tävlingen. 1 vecka senare började trailers rulla på 3:an.
Mitt förslag är att alla som är intresserade frågar TV3 så kanske de kommer med ett svar...
Eco challenge gick i repris för någon vecka sedan och då visades samtliga eco challenge som visats på tv3. Dock visades detta väldigt sent på natten eller tidiga morgonen om man så vill =)
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg