Dubbla ryggsäckar..

Hoho..

När jag "backpackade" så hade jag en ryggsäck med avtagbar dagturssäck som även kunde fästas på bröstet. Mycket trevligt vissa gånger...

Är jag dock ute och fotograferar vill jag ha allt på ryggen för att snabbt kunna lägga mig på mage om så skulle behövas..

mvh // Johannes

Förstår vitsen med jämvikt men som någon skrev - är ni inte rädda för att trampa fel pga skymd sikt?

Har funderat lite på att ta grabben i bärstol på ryggen (3+13kg) och en ryggsäck fram på magen (ca10kg). Någon som provat annat än i stan? Just det där med att ha en "levande" vikt på ryggen och skymd sikt...

Lättpackartrollen slår till igen

Förstår inte lättpackartrollen vilja att förstöra ytterliggare en tråd, kan inte folk få bära som de vill?

/OT

Jag upplever en positiv effekt av att ha framfickor, tänker sy upp ett par specialgjorda till nästa rygga jag skaffar, tänkte utgå från Bergans Powerframes sidofickor men göra de svarta och med infästningar, då har jag dels en dagsturssäck på 28 liter och så kan jag se mina fötter

MVH Felix

Förstår inte lättpackartrollen vilja att förstöra ytterliggare en tråd, kan inte folk få bära som de vill?

/OT

Jag upplever en positiv effekt av att ha framfickor, tänker sy upp ett par specialgjorda till nästa rygga jag skaffar, tänkte utgå från Bergans Powerframes sidofickor men göra de svarta och med infästningar, då har jag dels en dagsturssäck på 28 liter och så kan jag se mina fötter

MVH Felix

Och vem skulle vara trollet? TS har fått en massa tips och inget negativt vad jag kan se.
Om du menar "bilden" på lårväskor så kan du läsa TS inlägg där han humoristiskt tog upp ficka på keps bla

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg