Dodentocht -05

Vi är några som ska göra den i år. Gå dödsmarschen alltså.
Jag har varit där 2 ggr förut och genomfört den. Är det ngn därute som ska ner för 1:a gången så har jag lite tips om gratis logi mm.

Kanon!

Jag och min flickvan skall forsoka oss pa detta for forsta gangen i ar!

Jag har tva engelska kompisar har i London som ocksa kommer att hanga med men dom saknar for tillfallet logi. Du far garna beratta hur man fixar gratis boende!

Har du nagra bra tips pa hur man forbereder sig infor marchen far du garna dela med dig av det ocksa!

mvh
Mattias

Förberedelser.....

Jaa du..Jag kan ju bara svara för mig, jag har gjort den 2 ggr. 1:a gången på 19h & 11 min om jag inte missminner mig...2:a gången på ca 20 h
Jag har löptränat mkt innan. Inte så långa sträckor men försökt att göra 8-10 km varje dag i ngn månad innan.Jag tror inte att det är nödvändigt, men det hjälper säkert till lite.

Försök att få åtminstone 2 st "marschprov" månaden innan. Dvs att ni går 4-5 mil 2 drg i rad.

Ja just det ja. Boendet.

Det finns ett kloster i Bornem där man kan köra in bilen på en stor gräsplan & campa. Dusch och toaletter finns. Kostar inget. Där har även munkarna en pub med ett eget öl :)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
niftyNine Dodentocht -08 Vandringsleder 3

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg