• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Do you Jiingi?

"Kära granne..."

Visst syntes ni, Och "Puckeln" var jättebra att navigera efter när vi skulle till våran by!

Var det förresten någon överhuvudtaget som uppskattade lägerbålen vid Stora scenen/Stjärnscenen? Det var ju så kasst planerat att det finns inte... Avslutningshappeningen var bra dock.

Onsdagens "happening" uppskattades nog inte av någon, det var nog inte många som stannade ända till slutet. Tema-aktiviterna var däremot bra tycker jag, min favorit var upptäcksfärden som kändes som "riktig" scouting. Välkomnadet till lägret var dock inte det bästa, vi anlände 20.10 på lördagen och attackerades av skyfallet medan vi gick mot vår by.

The Compass var nog inte riktigt genomtänkt. Såhär efteråt när man läst på webben vad de hade tänkt så fattar man den, men annars var den rätt flummig och väldigt utdragen.

Invigningen var väl rätt ok innehållsmässigt, men planeringen runtomkring fungerade lite dåligt. Men det var likadant med de flesta stora grejer, även tema-passen. Det var väldigt dåligt med information innan om hur man skulle gå dit etc. Tema Tillsammans hade rätt bra med rutorna, tänk om det bara varit skyltat ordentligt också.

Våran stjärnkväll (torsdagen) tyckte jag var bra, bortsett från att de ju kunde sett till att hjulet var balanserat... nu såg man att de "fuskade" lite för att det skulle stanna på olika siffror, men tur det för det hade varit lite trist med Zlatan hela kvällen...

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg